Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ماه‌ها بحث و بررسی درباره تغییر رییس آکادمی ملی المپیک، سرانجام با فشار دستگاه‌های نظارتی "رضا قراخانلو" مجبور به ترک آکادمی ملی المپیک شده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به فشار دستگاه‌های نظارتی درباره حضور رضا قراخانلو در آکادمی ملی المپیک و ایرادهای قانونی مطرح شده در این باره، او مجبور به ترک ریاست آکادمی ملی المپیک شده است و به زودی جانشین او معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ماه‌ها مکاتبه کمیته ملی المپیک با نهادهای نظارتی سرانجام قراخانلو از آکادمی ملی المپیک رفتنی شد. قراخانلو عضو تمام وقت دانشگاه است و از این رو کمیته ملی المپیک ملزم به رعایت الزامات قانونی در این باره شده است.

ایسنا مطلع شده که قراخانلو پس از خروج از آکادمی ملی المپیک به عنوان مشاور در کمیته ملی المپیک فعالیت خواهد کرد.

شمس‌الدین تقوی رییس مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک به عنوان سرپرست جدید آکادمی ملی المپیک در روزهای آینده منصوب می‌شود.

هم‌چنین با توجه به اینکه پست خزانه داری کمیته ملی المپیک بلاتکلیف است، کمیته ملی المپیک با خزانه داری کل به توافق رسیده تا فعلا سرپرستی برای پست خزانه داری کمتیه ملی المپیک از سوی خزانه داری کل معرفی شود و بعدا با مذاکره با خزانه داری کل، فرد نهایی برای پست خزانه داری کمیته ملی المپیک انتخاب شود.

به زودی حکم سرپرست خزانه‌داری کمتیه ملی المپیک نیز صادر خواهد شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك کمیته ملی المپیک آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک