Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:42:13 GMT

شکوری مقدم با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۳۶۶

شکوری مقدم با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد

چندی پیش یک کلیپ در سایت آپارات منتشر شد که یک مجری زن در خیابان و پارک ها به سراغ کودکان و نوجوانان می رفت و از آن ها در مورد مسائل نامربوطی با سن این افراد، مانند مسائل زناشویی و نحوه به نیا آمدن و شکل گرفتن نوزاد سوال می پرسید که می دیدیم این بچه های معصوم چگونه از این سوال های مجری خجالت زده می شده و با اکراه با او حرف می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش یک کلیپ در سایت آپارات منتشر شد که یک مجری زن در خیابان و پارک ها به سراغ کودکان و نوجوانان می رفت و از آن ها در مورد مسائل نامربوطی با سن این افراد، مانند مسائل زناشویی و نحوه به نیا آمدن و شکل گرفتن نوزاد سوال می پرسید که می دیدیم این بچه های معصوم چگونه از این سوال های مجری خجالت زده می شده و با اکراه با او حرف می زنند.

مهرماه امسال خبر بازداشت عوامل ساخت این کلیپ سوالات جنسی توسط دادسرای ارشاد منتشر شد.

این ویدئو در سایت آپارات منتشر شد و در آن یک مجری زن نزد کودکان و نوجوانان حاضر در پارک و خیابان می‌رود و دور از چشم والدینشان از آن‌ها سوالاتی می‌پرسد.

انتشار این کلیپ با واکنش‌های منفی روبرو شد و در پی ثبت درخواست‌های متعدد در سامانه دادسرای ارشاد تهران برای پیگیری این مساله، عوامل تهیه این مصاحبه به دستور دادسرا و توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران بازداشت شدند.

انتشار این کلیپ در سایت آپارات باعث احضار و بازداشت محمد جواد شکوری مقدم مدیر سایت آپارات از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه شد.

شکوری مقدم مدیر سایت آپارات با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری فلسطینی این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

کد خبر 6093118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟