Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:09:25 GMT

کیک های آلوده در استان ایلام جمع آوری شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۴۲۲

کیک های آلوده در استان ایلام جمع آوری شدند

به گزارش خبرنگار مهر،  چند روزی از پیدا شدن قرص های مشکوک در کیک و کلوچه های چند شرکت معتبر داخلی در برخی از استانهای کشور می گذرد و در این راستا مسئولان بهداشتی و نهادهای نظارتی در تلاش هستند تا ابعاد توزیع کیک ها ی آلوده را در این استانها  مورد بررسی قرار دهند.

ولی گویا گستره توزیع این کیک های آلوده فراتر از چند  استان کشور است به طوری در برخی شهرهای دیگر نیز کلوچه های آلوده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام کیک های آلوده  به قرص در دو شهرستان جنوبی این استان یعنی آبدانان و دهلران مشاهده و جمع آوری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: کیک های آلوده به قرص های مشکوک در دو شهرستان دهلران و آبدانان جمع آوری شده اند.

محبوب رستم زاد در گفتگو با مهر بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع دانشگاه علوم پزشکی ایلام جمع آوری کیک های آلوده در این دو شهرستان را در دستور کار خود قرار داد.

 وی افزود: کیک های آلوده برای بررسی بیشتر در اختیار سازمان غذا ودارو قرارخواهند گرفت.

رستم زاد تصریح کرد : توصیه ما به کسبه  وفروشگاه ها این است در خرید اجناس مورد نیاز خود دقت لازم را داشته باشند و حتما از شرکت ها معتبر اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود:  به منظور حفظ امنیت مواد خوراکی رعایت زنجیره توزیع و لزوم تامین اجناس از شرکت های توزیع مجاز مورد تاکید بوده و درصورت اثبات خرید عرضه کنندگان  از مراکز توزیع غیر رسمی تبعات قانونی آن متوجه افراد خاطی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بوفه های آموزش وپرورش برای تامین مواد خوارکی خود از مراکز توزیع مجاز خریداری کنند.

وی عنوان کرد: گشت حوزه نظارت و بهداشت در سطح استان فعالیت خود را بیشتر و در این راستا جلساتی با دستگاه های مرتبط برگزار شده است.

رستم زاد گفت:  با توجه به احتمال تکرار چنین اقداماتی، مردم  عزیز استان ضمن هوشیاری و دقت نظر در تامین مایحتاج خود ، می‌توانند با گزارش موارد مشکوک یا عینی به سامانه تلفنی ۱۹۰ و معرفی محل عرضه، در بررسی و مداخله سریعتر مساعدت کنند.

کد خبر 4796832

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایلام روابط عمومی ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،محمد میرزایی گفت: عملیات امحاء ۲۷۰ هکتار از اراضی مزارع منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری حدود ۲۰ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال اجرااست، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ده قطعه از مزارع تا پایان روز به پایان برسد.
میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، بیان کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های ذی مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی برای صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری همه دستگاه است.

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند