Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی شایسته گفت: این روز‌ها به شکل جدی سراغ ساخت فیلم سینمایی «قاتل بروسلی» رفته‌ایم. پیش تولید نیز از چندی پیش شروع شده و در مرحله انتخاب بازیگران هستیم.

وی اضافه کرد: با برخی بازیگران ایرانی صحبت‌هایی شده و اوایل هفته پیش رو هم تکلیف تیم تولید و بازیگران مشخص می‌‎شود تا بزودی هم فیلم را جلوی دوربین ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته همچنین گفت: شروع فیلمبرداری «قاتل بروسلی» که با همکاری یکی از کمپانی‌های فیلمسازی هنگ کنگ به تولید می‌رسد، از همین کشور انجام خواهد شد. تمام تلاشمان این است که با آغاز سال نو میلادی فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی در عین حال عنوان کرد: البته فیلم ربطی به کریسمس و فضای سال نو میلادی ندارد. قصه به شکلی است که باید در هنگ کنگ ساخته شود و بهترین زمان برای فیلمبرداری را نیز در این روز‌های آینده درنظر گرفته‌ایم.

فیلم سینمایی «قاتل بروسلی» به کارگردانی بهمن گورزی است که با داستانی کمدی اجتماعی، نزدیک به ۷۰ در صد آن نیز درخارج از کشور و باقی سکانس‌ها نیز در ایران فیلمبرداری خواهد شد. فیلمنامه «قاتل بروسلی» به نویسندگی آرش قادری سال ۹۷ پروانه ساخت خود را دریافت کرده بود.

در همین راستا بهمن گودرزی، کارگردان فیلم پیش از این نیز اعلام کرده بود که فیلم را در ۴۰ جلسه فیلمبرداری، برای اکران عمومی خواهد ساخت و در ساخت آن به اقتضای قصه، در کنار بازیگران ایرانی از چند بازیگر هنگ کنگی نیز استفاده خواهد کرد.

بهمن گودرزی پیش از این فیلم‌های سینمایی، چون «ما خیلی باحالیم»، «ثبت با سند برابر است»، «آتیش بازی»، «شیش و بش» و «به دنبال خوشبختی» را کارگردانی کرده است. مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» این کارگردان نیز از هفته جاری در کنداکتور پخش سیما قرار خواهد گرفت.

منبع:آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی تهیه فیلم فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی

پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پس از پایان سفر دوروزه رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، صبح امروز آیت‌الله رئیسی با هیات همراه خود وارد کشور سریلانکا شدند.این سفر به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا و با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انجام شده است.علاوه‌ بر این در این سفر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور سریلانکا و حتی جهان که توسط شرکت‌های ایرانی ساخته شده افتتاح شد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏