Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@09:18:22 GMT

بیرانوند: استراماچونی کت و شلوارش از نخ طلاست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۴۶۳

بیرانوند: استراماچونی کت و شلوارش از نخ طلاست؟

دروازه‌بان پرسپولیس با ارسال پیامکی به مجری برنامه ورزشی به حواشی قهر استراماچونی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حاشیه برنامه ورزش از نگاه دو که با حضور مهدی نبی و علی فتح الله زاده روی آنتن رفت، علیرضا بیرانوند با ارسال پیامی به مجری برنامه نسبت به حواشی این روزهای استقلال واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام بیرانوند آمده است: چرا موقعی که برانکو رفت کسی از وزارت ورزش دنبال بازگشت وی نبود؟ آقای استراماچونی کت و شلوارش از نخ طلاست؟ یا آقای عراقچی و ... فقط دنبال کارهای استقلال می‌روند؟

فتح الله زاده در ادامه ماجرای مهدی طارمی و رایزنی دولت با ترکیه را وسط کشید. اما واکنش شاید جدی‌تر را مهدی نبی، داشت. عضو هیئت مدیره پرسپولیس در جواب علیرضا بیرانوند گفت: ما رسانه‌ای نکردیم و گرنه وزیر و سفیر ایران در کرواسی دنبال این بودند که حقوق برانکو پرداخت شود و او به ایران برگردد. اما خود برانکو با الاهلی به توافق رسیده بود. استقلال کمک وزارت را رسانه‌ای کرد، اما نکردیم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس بیرانوند استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به‌شدت تکذیب می‌کند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود،
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه