Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@23:50:08 GMT

ستاره ای که اولویت پرسپولیس است+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۷۷۸۱

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در فصل جاری سبب شده این باشگاه نتواند بسیاری از تعهدات خود نسبت به بازیکنان و البته کادر فنی را انجام بدهد و در این میان بازیکنان خارجی‌ مانند بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ، که از سال‌های قبل هم از پرسپولیس طلب دارند با دردسر‌های زیادی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک طراح عراقی سرخ پوشان پایتخت که از ابتدای فصل دریافتی بسیار کمی از باشگاه داشته از محمدحسن انصاری فرد درخواست کرده مطالباتش را هرچه سریع‌تر پرداخت کند تا او با انگیزه بیشتر و خیال راحت تری بتواند در ادامه رقابت‌ها برای پرسپولیس به میدان برود.

 

 

برهمین اساس مدیرعامل پرسپولیس در جلسه‌ای که به تازگی با رسن برگزار کرده به او قول داده به زودی پول را پرداخت خواهد کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رسن بشار رسن بشار ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!