Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا بیست و پنجمین دوره از رقابت های بدمینتون باشگاه های کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی با حضور چهار تیم برتر این رقابت ها در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

دور برگشت چهارمین مرحله از این رقابت ها که از شهریور ماه سال جاری با حضور ۱۰ تیم آغاز شده بود  به میزبانی منطقه آزاد انزلی  و با حضور تیم های خاتم اردکان یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پاک چوب سیستان و بلوچستان و علم و ورزش گیلان  برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت ها تیم های شرکت کننده در دو بخش دوبل و انفرادی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت و در پایان این رقابت ها با حضور ملی پوشان بدمینتون کشور  تیم خاتم اردکان یزد با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان قهرمان این دوره از رقابت ها شد .

تیم سپاهان اصفهان توانست مقام دوم  این دوره از رقابت ها را کسب کند و تیم پاک چوب سیستان و بلوچستان به مقام سوم دست پیدا کرد.

حضور ملی پوشان ، برگزاری رقابت ها در فضایی استاندارد و ایجاد شرایط میزبانی مناسب همراه با پوشش رسانه ای گسترده از مهم ترین ویژگی های این رقابت ها بود.

به گزارش ایرنا سازمان منطقه آزاد انزلی در سالهای اخیر با هدف ایجاد فضای نشاط اجتماعی و حمایت از جامعه ورزشی کشور ، میزبان بیش از ۱۲۰ دوره از رویداد های ورزشی در سطح ملی و بین المللی بوده که برگزاری رقابت های شطرنج جام ستارگان، جام خزر، رقابت های جهانی والیبال ساحلی‌، فوتبال ساحلی، رشته های رزمی و ورزشهای آبی و ساحلی از شاخص ترین این رقابت هاست.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است.

برچسب‌ها بندرانزلی بدمینتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی بدمینتون بندرانزلی بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور