Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در مورد برگزاری بازی‌های لیگ برتر می‌گوید جز دو تیم پیکان و باریج اسانس بقیه تیم‌ها رضایت دادند که بازی‌ها لیگ طبق برنامه قبلی ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران از اواسط دی به مسابقات انتخابی المپیک اعزام می‌شود در همین راستا قرار بود لیگ برتر تعطیل و پس از مسابقات تیم ملی از ۲۶ دی آغاز شود اما این برنامه منتفی شد و لیگ طبق روال پیش بینی شده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به برگزاری بازی‌های لیگ اشاره کرد و گفت: رده سنی تیم ملی، جوانان و امید است و با توجه به اینکه بازیکنان این رده جزو ترکیب اصلی تیم‌ها نبودند، تصمیم گرفتیم لیگ ادامه پیدا کند. از تیم‌ها همه‌پرسی کردیم و از ۹ تیم هفت تیم راضی بودند که لیگ ادامه داشته باشد. فقط پیکان و باریج اسانس که جوانان جزو نفرات اصلی‌شان بودند مخالفت کردند به همین دلیل قرار شد بازی این دو تیم به عنوان معوقه برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این روند باعث برهم زدن نظم لیگ نمی‌شود؟ بیان کرد: خیر، هفت تیم مسابقه دور رفت خود را تمام می‌کنند و بعد دو تیم دیگر هم مسابقاتشان را انجام می‌دهند. درست است که بازی‌ها همزمان برگزار نمی‌شود اما نمی‌توانستیم همه بازی‌ها را لغو کنیم چون آن موقع فشردگی لیگ بیشتر می‌شد.

زبردست در مورد حضور ایران در مسابقات انتخابی المپیک گفت: به نتیجه نگاه نمی‌کنیم و  این مسابقات را  به عنوان تدارکاتی قهرمانی جوانان آسیا در نظر می‌گیریم که خرداد برگزارمی‌شود. زمان کمی هم تا قهرمانی آسیا باقی مانده و انتخابی المپیک باعث می‌شود تا کادر فنی شناختی از کیفیت تیم و بازیکنان به دست آورد.

زبردست در مورد وضعیت تیم بزرگسالان بیان کرد: چند نفر از بزرگسالان در تیم ملی فعلی حضور دارند. به فراخور مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنیم در نتیجه از آنجایی که تیم بزرگسالان فعلا مسابقه‌ای ندارد تمرکزمان روی رده‌های دیگر است و به نزدیکترین مسابقه توجه می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان