Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:51:43 GMT

دستگیری دکتر قلابی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۲۶۰

دستگیری دکتر قلابی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری دکتر قلابی در یکی از بیمارستان های شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی‌، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردی که در اطراف مدارس دخترانه شهر ایلام خود را به‌عنوان مامور اداره بهداشت معرفی کرده و با برقراری ارتباط کلامی قصد اذیت کردن آنان را داشته بود پس از اطلاع پلیس، موضوع دستگیری این فرد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع اولیا یکی از دانش آموزن به پلیس، ماموران کلانتری 13، پایش تصاویر دوربین‌های اطراف مدرسه را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در روند ردگیری متهم، مورد مشابه دیگری توسط کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) نیز به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های پلیس و با کمک حراست بیمارستان امام خمینی(ره)، این دکتر قلابی دستگیر شد.

انتهای پیام/۹۷۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام دستگیری امام خمینی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه