Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: با اعلام قصه‌های برگزیده بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش ۹۰ ثانیه‌ای، ۴ قصه از کانون پرورش فکری استان انتخاب و به رای‌گیری عمومی گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی بینش اظهار داشت: با اعلام آرای هیات انتخاب قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای آقایان مهدی رجبی، مسعود فروتن، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی و خانم گلاره عباسی)، آثار ۴ قصه‌گوی استان آذربایجان شرقی به بخش انتخاب توسط آرای عمومی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قصه «زندگی من» با قصه‌گویی بیتا شهبازی، قصه «ستاره دنباله‌دار» به قصه‌گویی حدیث علی‌جعفری نوین، قصه «قلقلی» با قصه‌گویی سیده کیمیا موسوی و قصه «گنجشک فداکار» با قصه‌گویی ثمین جباری‌دیزج ۴ اثر راه‌یافته به مرحله آراء عمومی این جشنواره هستند.

بینش خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌توانند تا ۲۸ آذرماه با مراجعه به سایت kanoonfest.ir و ورود به بخش « انتخاب برترین قصه ۹۰ ثانیه‌ای با انتخاب شما» نسبت به مشاهده آثار و ارسال آرای خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آیین اختتامیه مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روز ۳۰ آذرماه همزمان با شب چله، در محل آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کودکان نوجوانان تبریز علی بینش خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی قصه گویی جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی