Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از عظمت و بزرگی منچستریونایتد برای جوانان تیم گفته است. 

طرفداری- پل پوگبا می‌گوید جوانان منچستریونایتد باید از حضور در تیمی که شاید بهترین تیم فوتبال تاریخ باشد، به خود ببالند.

به گزارش سایت گل، در جریان برد 4-0 منچستریونایتد مقابل آلکمار در لیگ اروپا، 9 بازیکن که محصول آکادمی یونایتد بودند، در ترکیب شیاطین سرخ حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار هزار بازی اعتماد منچستریونایتد به جوانان، نکته ارزشمندی برای پوگبا محسوب می‌شود. او که خود در 16 سالگی به تیم‌های پایه منچستریونایتد پیوست، گفته است:

به بسیاری از جوانانی که در تیم اصلی حضور دارند گفته‌ام که نمی‌دانید چقدر خوش شانس هستید. متأسفانه مصدومان زیادی داشته‌ایم و این فرصت بزرگی برای جوانان است تا در تیم اصلی بازی کنند. آن‌ها شانس خوبی دارند تا با خوب کار کردن، در همان تیم باقی بمانند. به همین خاطر به آن‌ها گفتم: «از این شانس و از این فرصت بهره ببرید چون تا زمان بازگشت سایر بازیکنان، فرصت مهمی دارید.» شاید مصدومیت یک بازیکن باعث شود جوانی به تیم اصلی بیاید، خوب بازی کند و تا انتهای دوران حرفه‌ای خود همان جا بماند. به همین خاطر به آن‌ها گفتم: «آماده باشید و همیشه از فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته است بهره ببرید.» اگر فرصت حضور در تیم اصلی را داشته باشند، چرا از آن بهره مند نشوند و از بازی خود لذت نبرند؟ بازیکنان جوان تیم با کیفیت هستند و توانایی لازم برای حضور در این تیم را دارند. باید از دقایق حضور در زمین لذت ببرند و سختکوش باشند. میسون (گرینوود) این روزها گلزنی می‌کند و عملکرد برندن (ویلیامز) هم به گونه‌ای است که انگار شش ماه است در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند. این باشگاه و این سرمربی همین را می‌‌خواهند. 

پوگبا که هنوز به جدایی از منچستریونایتد لینک می‌شود، افزود:

فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم به آن‌ها کمک کنم. این یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا است و شاید بزرگ‌ترین باشگاه تاریخ باشد و این جوانان فرصت حضور در چنین باشگاهی را دارند. پس حرف من به آن‌ها این است: «از فرصت‌تان استفاده کنید و بازی کنید. شما جوان هستید، کیفیت دارید و دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد. امیدوارم بتوانم درون و خارج از زمین الگویی برای آن‌ها باشم و با وجود این که خودم را مسن نمی‌دانم، امیدوارم (روزی که از بازی کردن دست کشیدم) جوانان بیایند و جای مرا پر کنند. به هر حال من که تا ابد فوتبال بازی نخواهم کرد. همه ما بهترین عملکرد را درون زمین ارائه می‌کنیم و من امیدوارم این جوانان به اسطوره‌هایی در این باشگاه تبدیل شوند. باید از این فرصت لذت ببرند و به معنای واقعی قدردان آن باشند. 

پوگبا که خودش در سال 2009 به عنوان یک نوجوان به منچستریونایتد آمد، از خاطراتش گفت:

وقتی به اینجا آمدم، همه چیز بزرگ به نظر می‌رسید!‌ زمین تمرین بزرگ بود، تمامی بازیکنان بزرگ بودند، زمین بازی بزرگ بود، همه چیز بزرگ بود و دائما چشم‌هایم باز بودند. سپس برای اولین بار پیراهن تیم را بر تن کردم و گفتم: «وای! من به منچستریونایتد آمده‌ام!» اصلا برایم باورکردنی نبود. زمانی که تمرین کردن با تیم بزرگسالان را آغاز کردم، 17 ساله بودم و ویدا (نمانیا ویدیچ) را در تمرینات دیدم و پس از لمس کردن او، به قدرت و قوای جسمانی او پی بردم! می‌دانستم که برای رسیدن به تیم اصلی باید به سختی تلاش کنم. واقعا آمدن به عنوان جوانی 16 ساله به اینجا، دیدن آن همه بازیکن بزرگ و یک سرمربی سطح بالا تجربه خیلی خوبی بود. حضور در آنجا و نشستن آن افراد کنارم در زمین تمرین، رویایی بود که محقق شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم