Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ظرفیت ثبت‌نام برای طرح اقدام ملی تولید مسکن در زنجان تکمیل شد.

محسن محرمی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان در طرح اقدام ملی تولید مسکن از ساعت ۱۰ صبح ۲۳ آذرماه در زنجان آغاز و در کمتر از یک ساعت، ظرفیت تعیین شده تکمیل و سایت بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح بر طبق ضوابط تعیین شده پالایش می‌شوند و افرادی که واجد شرایط نباشند از رده خارج و بر اساس ظرفیت ایجاد شده دوباره فراخوان برای ثبت‌نام مجدد اعلام می‌شود که این روند احتمالا یک ماه به طول بی‌انجامد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه برای استان زنجان ۴۹۲۲ سهمیه در طرح ملی تولید مسکن در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در محدوده شهر زنجان زمین‌هایی برای ساخت واحدها شناسایی شده که به زودی قطعی می‌شود.

این مسئول یادآور شد: متقاضیان باید دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضای مسکن باشند. همچنین در شهرهای جدید سابقه سکونت حداقل پنج سال در شهر جدید مورد تقاضا و یا در شهر مادر، ملاک است.

محرمی‌یگانه با بیان اینکه نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و ...) از دیگر شروط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی است، بیان کرد: توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی نیز در این طرح ملاک است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ساخت و واگذاری در مراحل بعدی اعلام می‌شود که نحوه ساخت می‌تواند به شکل خودمالک، ۹۹ ساله و یا فروش اقساطی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان طرح اقدام ملی مسکن استانی اقتصادی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد