Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  از ساعت ۱۰ صبح امروز ثبت نام برای چهار هزار و ۹۲۰ واحد سهم استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده که تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: چنانچه ظرفیت برای ثبت نام این تعداد واحد تکمیل شود سامانه ثبت نام زودتر از زمان مقرر خود به خود مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان اقدام ملی مسکن هرچه زودتر نسبت به بارگذاری مدارک خود در سامانه https://tem.mrud.ir  اقدام کنند.

بیات منش خاطرنشان کرد: برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نیازی به مراجعه حضوری توسط متقاضیان نیست.

وی اظهارداشت: متقاضایان طرح اقدام ملی مسکن باید به مدت پنج سال ساکن در شهر مورد تقاضا را داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضایان این طرح باید بتوانند ماهانه ۲۰ میلیون ریال به مدت ۱۰ سال قسط پرداخت کنند و توانایی خرید واحد مسکونی از متری ۲۵ تا ۴۵ میلیون ریال را داشته باشند.

بیات منش یادآوری کرد: افراد مجرد سرپرست خانوار باید بالای ۳۵ سال سن داشته باشند و بجز این مقوله محدودیت سنی وجود ندارد.

 وی افزود: وجود نقص در پرونده نیز از سوی سامانه مربوطه به متقاضی اعلام می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این طرح اقدام ملی مسکن  شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می شود که مهمترین  مقوله آن عدم دریافت تسهیلات مسکن و تاهل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:  زنجانی های متقاضی مسکن نمی توانند در استان دیگری اقدام به ثبت درخواست کنند.

برچسب‌ها اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مسکن زنجان اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مسکن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پیرو فراخوان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر، تعداد ۱۱۷ نفر از فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مسکن برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شدند تا از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استانها، در خصوص تهیه زمین مورد نیاز و تخصیص پروژه مسکن ملی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را پیگیری کنند.

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

وی از جمله اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی را، طرح مسکن ملی برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و برای تسهیل در خانه دار شدن این قشر قول مساعد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا