Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:21:42 GMT

زرینچه: برای همیشه از استقلال رفتم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۵۱۲

جواد زرینچه در خصوص شایعاتی که پیرامون حضورش روی نیمکت استقلال در بازی امروز مطرح شده است اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. برای همیشه از استقلال رفته‌ام و آنهایی که علیه من شعار دادند را به خدا واگذار می‌کنم.

اخبار ورزشی- وی افزود: برای خودم شخصیت دارم و هرگز زیر بار حرف زور نمی‌روم. تیم در صد جدول است ولی آقایان شعار دادند حیا کن و رها کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تیمی به موفقیت رسیده یعنی همه عواملش زحمت کشیده‌اند ولی یک عده با اهداف خاص شعارهایی دادند که من از استقلال بروم. اشکلی هم ندارد می‌روم ولی آنها یادشان باشد به استقلال خیانت کرده‌اند.

زرینچه در ادامه تصریح کرد: از جیبم برای استقلال هزینه کردم ولی به جای تشکر فحش خوردم. منتی هم بر سر کسی ندارم اگر این کار را کردم برای تیمی که عشق دوران جوانی‌ام بوده است. منفعتی ندارم که برای برگشت به استقلال دست و پا بزنم. از این بی مهری‌ها زیاد دیده بودم ولی این بار برایم فرق می کرد. یادتان باشد نه امروز بلکه برای همیشه از استقلال رفتم، رفتم تا آنهایی که فکر می‌کنند رفتارها و کارهایشان درست است ادامه بدهند. فقط امیدوارم روزی متوجه شوند چه اشتباهاتی کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال زرینچه استقلال سرپرست استقلال جواد زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته بیشت و ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۲ - ذوب آهن ۱
  • گل اول استقلال به ذوب آهن + فیلم
  • گل دیدنی ماشاریپوف به ذوب آهن (استقلال 1-1 ذوب آهن)
  • رد شدن گل استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل خطای هند (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟