Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@22:44:38 GMT

باید از هواداران استقلال تشکر ویژه کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۸۴۵۳

ایمان عالمی در خصوص شرایط این روزهای استقلال تهران گفت: اتفاقات ناخوشایندی در اردوی استقلال رخ داد. البته خوشحالم که فتحی از استقلال رفت. در طول سالهای گذشته مدیرعاملی به این ضعیفی در استقلال وجود نداشته، متأسفانه مشکلات مالی و ندانم کاری های مدیریت باشگاه باعث شد تا استراماچونی شرایط سختی در مورد مطالباتش پیدا کند و مجبور شود استقلال را ترک و به ایتالیا بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- عالمی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید استقلال تصریح کرد: چند گزینه برای مدیرعاملی وجود دارد. امیدوارم هر کسی به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب می شود بتواند مدیریت خوبی داشته باشد، فوتبال را خوب بشناسد و با اقتدار و درایت باشد و مدیریت بحران را به خوبی بلد باشد نه اینکه همانند مدیریت قبلی توانایی انجام کار را نداشته باشد و شرایط استقلال را از این که هست، بدتر کند.

وی در مورد بازگشت استراماچونی اظهار داشت: باید بپذیریم مربیان خارجی همانقدر که به کارشان تعهد دارند به دریافت مطالباتشان هم علاقه مند هستند. متأسفانه بلوکه شدن حساب های استراماچونی به این مربی لطمه زیادی زد و او هم که از این موضوع به شدت ناراحت بود واکنش نشان داد و با ناراحتی استقلال را ترک کرد اما آرزو می کنم حالا که تقریبا مشکلات به پایان رسیده، شاهد حضور دوباره او در استقلال باشیم.

ایمان عالمی در مورد دیدار روز شنبه استقلال مقابل شاهین بوشهر گفت: شاهین بوشهر در چند هفته گذشته نتایج نسبتاً قابل قبولی کسب کرده است. این تیم قابل احترام و ریشه دار است اما استقلال باید بداند که نمی تواند به راحتی این تیم را شکست خورده بداند. آبی پوشان باید نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند و اشتباهات بازی با پیکان را دوباره انجام ندهند. البته اگر استراماچونی بازگردد مطمئناً حضور او در کنار زمین می تواند کمک مفیدی به بازیکنان داشته باشد.

وی در خصوص اختلاف نظر برخی از پیشکسوتان اظهار داشت: متأسفانه شرایطی پیش آمده که برخی از پیشکسوتان علیه یکدیگر صحبت کرده و گذشته را نبش قبر می کنند. این اختلافات به سود مجموعه استقلال نیست. قدیمی ها باید خویشتن دار تر باشند و اجازه ندهند برخی بین آنها اختلاف انداخته و آنها را به جان یکدیگر بیندازند. بنابراین باید حرمت همدیگر را حفظ کنیم به پیشکسوتان قدیم  احترام بگذاریم و اجازه ندهیم برخی سوء استفاده کرده و قدیمی ها را رودر روی هم قرار دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه ای باید از هواداران استقلال کرد. آنها در سخت ترین شرایط تیم را تنها نگذاشتند. از بازیکنان و سرمربی محبوبشان حمایت کرده و کسانی را که باعث بر هم ریختگی استقلال شدند را کنار گذاشته و در این راه هم موفق عمل کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال تهران استراماچونی استقلال تهران هواداران استقلال ایمان عالمی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال