Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:16:44 GMT

پیکر بسیجی شهید فردا در بیرجند تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۰۵۳۵

پیکر بسیجی شهید فردا در بیرجند تشییع می‌شود

پیکر بسیجی شهید سیدعلی رضوی که روز گذشته در ماموریت آموزشی یگان رزم تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی حین انجام رزمایش به شهادت رسید فردا ظهر در بیرجند تشییع می‌شود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از بیرجند، روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکر بسیجی شهید سیدعلی رضوی که در ماموریت آموزشی یگان رزم تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی حین انجام رزمایش به شهادت رسید در بیرجند تشییع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع) ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده و همرزمان آن شهید، از امت حزب‌الله دعوت کرد در مراسم تشییع این شهید بزرگوار که فردا 24 آذرماه ساعت 12:30 در هیئت ابوالفضلی بیرجند (مصلی) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت شهادت بسیجی سید علی رضوی

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند نیز به مناسبت شهادت این بسیجی شهید پیامی صادر کرد.

در پیام آِت‌الله عبادی آمده است: خبر شهادت غم انگیز بسیجی عزیز سیدعلی رضوی که در جریان رزمایش آمادگی نیروهای مسلح به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

‌تشییع شهید مدافع ‌امنیت ‌در شادگان + فیلم ‌مراسم تشییع شهید ناجا در کرمانشاه برگزار می‌شود‌مراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم به روایت تصاویر

درود خدا بر آن بسیجی عزیز که مسیر زندگی خویش را در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و مردم قرار داد و در این راه نورانی و الهی، جان مطهر خویش را تقدیم کرد.

اینجانب شهادت این جوان مومن و انقلابی را به محضر حضرت ولیعصر"عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی به ویژه خانواده محترم آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این شهید گرامی علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان بزرگوارشان از درگاه ایزد منان صبر و اجر مسألت دارم. 

انتهای پیام/ 252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت