Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون خودنیا گفت: برق 445 روستای لرستان که خاطر بارش سنگین برف دچار تخریب شده بودند وصل شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خودنیا روز شنبه در گفت وگو بارسانه ها ، اظهار کرد: شرکت توزیع برق لرستان با اقدامی جهادی در راستای برق رسانی سریع به روستا های گرفتار در برف اخیر توانست مشکل برق این روستاها در شهرستان های خرم آبا، سلسله، دلفان، ازنا و الیگودرز را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق 445 روستا  شده بود؛ با بسیج کلیه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش این شرکت در کمترین زمان ممکن  و با اقدام جهادی و  تلاش بسیار زیاد موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شده و برق این روستاها وصل شد.

خودنیا تصریح کرد: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد 445 روستای استان با قطع برق به دلیل  شکستگی تیر،سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و... با  قطع شبکه مواجه شدند.

او ادامه داد: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور می باشند.

خودنیا خاطر نشان  کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام  به رفع مشکل و برقدار نمودن این روستاها کردند.

مدیرعامل شرکت برق لرستان  با اشاره به صعب العبور بودن مسیر دسترسی  و بسته بودن راه های ارتباطی در بعضی از مناطق؛یادآورشد: نیروهای زحمتکش در تلاشی ستودنی مجبور به حمل تجهیزات به وسیله ی نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.

او  در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران، بر لزوم آمادگی کامل پرسنل و امکانات شرکت جهت رفع مشکلات احتمالی آتی تأکید کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق بسیج مشکلات نیروی انسانی برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول هفت کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شده که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول پنج کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد