Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:29:22 GMT

کودکان و سالمندان البرزی از منازل خارج نشوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۰۹۴

کودکان و سالمندان البرزی از منازل خارج نشوند

محمد رضا فلاح نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقدامات بازدارنده و بلادرنگ از جمله صدور پیش آگاهی از طریق رسانه های محلی ( استانی و شهرستانی ) برای خودداری از تردد غیر ضرور همشهریان عزیز،انجام گیرد.

وی ادامه داد: تمام افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، سالمندان و کودکان  در سطح شهر ( شهرهای پرجمعیت و صنعتی ) و محدوده پرترافیک تر تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز بر ضرورت ایجاد هماهنگی  بین نیروی انتظامی، دستگاه‌های امدادی، ایمنی، خدماتی و نیروهای مردمی تاکید کرد.
فلاح نژاد گفت: شهروندان  از تردد غیر ضرور وسایل حمل و نقل در سطح شهرخودداری کنند و همچنین خودداری از فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل به دلیل احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی، افراد مبتلا به این بیماری‌ها، سالمندان و کودکان مورد تاکید است.

براساس اطلاعیه  اداره کل هواشناسی استان مبنی بر جو پایداری هوا در دشت البرز مرکزی و کلانشهرهای استان و افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت  از روز شنبه ۲۳ تا روز دوشنبه ۲۵ آذرماه مورد انتظار است.
به طوری که طی  روزهای آینده کاهش سطح کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه های حساس و بالاترمورد انتظار است.
هوای استان البرز از صبح امروز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

برچسب‌ها سلامت مدیریت بحران آلودگی هوا استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت مدیریت بحران آلودگی هوا استان البرز سلامت مدیریت بحران آلودگی هوا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان