Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:30:18 GMT

بازگشت ستاره جذاب پرسپولیس به ترکیب کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۳۲۲

بازگشت ستاره جذاب پرسپولیس به ترکیب کالدرون

بوژیدار رادوشوویچ آمار صد درصد کلین شیت در لیگ نوزدهم را ثبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پایتخت شب گذشته با خبری تعجب آور روبرو شدند. مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه کشاله باعث شد تا او بازی با سایپا را از دست بدهد و رادوشوویچ دوباره به ترکیب اصلی برسد؛ دروازه بانی که این فصل آمار صد درصد پیروزی را با پرسپولیس داشته و حالا به دنبال حفظ آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازی این گلر کروات به دیدار مقابل ذوب آهن بازمی‌گردد؛ جایی که با پنج سیو فوق العاده در نقش منجی تیمش ظاهر شد و نقش پررنگی در پیروزی سرخ ها ایفا کرد. پیش از آن رادو به ترتیب در مقابل پارس جنوبی و صنعت نفت بازی کرده بود و در آن مسابقات هم دروازه اش را بسته نگه داشت.

رادوشوویچ در صورتی که در چهارمین بازی این فصل هم کلین شیت کند، بر محبوبیت خود نزد هواداران پرسپولیس می افزاید و همچنین کادرفنی را به نمایش خود مطمئن تر می کند. او اخیرا ادعا کرد که در صورت انتقال بزرگ بیرانوند به اروپا، می تواند گلر یک سرخپوشان باشد و حالا باید دید پیش از پنجره زمستانی آیا در ثبت چهارمین کلین شیت موفق خواهد بود یا نه؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا حد زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران، پرسپولیس در شرایطی میزبان سپاهان است که سرخ‌ها با کلین شیت‌های متوالی‌شان در لیگ برتر عنوان برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را تا هفته بیست و چهارم به دست آورده‌اند.

از طرفی سپاهانی‌ها که ۴۴ گل زده‌اند و با اختلاف زیاد برترین خط حمله لیگ هستند باید در ورزشگاه آزادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس که در پی رسیدن به صدر جدول است نمی‌خواهد مقابل برترین خط حمله لیگ قافیه را ببازد و باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند به روند کلین شیت‌های‌شان در لیگ ادامه بدهند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان