Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:21:00 GMT

تحصیل 5200 دانش‌آموز لرستانی در مناطق عشایری

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۵۳۱

تحصیل 5200 دانش‌آموز لرستانی در مناطق عشایری

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: پنج هزار و 207 دانش‌آموز لرستانی در مناطق عشایری مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرید بهرامی امروز در همایش معلمان، سفیران سلامت اظهار داشت: رویکرد اصلی این همایش، تأکید بر نقش معلمان مناطق عشایری در ترویج فرهنگ بهداشت عمومی و تغییر رفتار به ویژه در کودکان و نوجوانان به عنوان طیف اصلی جامعه در سال‌های آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معلمان مناطق عشایری را نمایندگان دولت در  مناطق دور دست هستند، افزود:   معلمان مناطق عشایری حلقه مفقوده بین حاکمیت و مردم مناطق محروم هستند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: برخی از معلمان مناطق عشایری ماه‌ها دوری از خانواده را تحمل می‌کنند تا به 2 یا 3 دانش آموز آموزش بدهند.

بهرامی با اشاره به اینکه یک و نیم درصد دانش آموزان لرستانی در مناطق عشایری هستند، تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزان عشایری استان پنج هزار و 207 نفر است.

لازم به ذکر است که در  همایش معلمان، سفیران سلامت در مناطق عشایری مطالب آموزش سلامت شامل انواع بیماری‌های واگیر رایج در روستاها و راه‌های پیشگیری و شیوع آنها برای معلمان آموزش داده شد.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش سلامت لرستان خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد