Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره جشنواره استانی داستان‌نویسی «داستان شیراز» در ۳ قالب «داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه و نمایشنامه» برگزار می‌شود. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، دومین دوره جشنواره استانی داستان نویسی «داستان شیراز» در 3 قالب «داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه و نمایشنامه» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس فراخوان اعلام شده موضوع آثار آزاد است و تنها شرط جشنواره این است که  شرکت‌کنندگان باید ساکن استان فارس باشند.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو رده سنی نویسندگان 7 تا 16 ساله و نویسندگان 17 سال به بالاداوری می‌شوند و برندگان و جوایز در هر رده مجزا هستند در ضمن محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود ندارد.

برگزیدگان نخستین جشنواره داستان شیراز معرفی و تقدیر شدندبرگزیدگان نخستین جشنواره داستان شیراز معرفی و تقدیر می‌شونداختتامیه نخستین جشنواره «داستان شیراز» نیمه دوم خردادماه برگزار می‌شود

همچنین هر هنرمند حداکثر با یک اثر می‌تواند در هر بخش از جشنواره شرکت کند و آثار ارسالی نباید منتشر شده باشد. علاقه‌مندان فرصت دارند تا پایان آذرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و نتایج نهایی نیمه دوم فروردین 99 اعلام می‌شود. 

شرکت‌کنندگان آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی DASTANESHIRAZ@GMAIL.COM ارسال کنند. آثار برگزیده و نهایی جشنواره پس از 2 مرحله داوری در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند. 

به گزارش تسنیم در نخستین دوره این جشنواره 158 داستان کوتاه، 24 نمایشنامه و 18 فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شده بود همچنین 191 داستان‌نویس بزرگسال ساکن استان فارس و 21 داستان کوتاه از 21 داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس در این جشنواره شرکت کرده بودند.  

انتهای پیام/424/ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند

فهرست آثار شصت و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی با حضور ۲ انیمیشن کوتاه ایرانی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، انیمیشن‌های «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی و «آبزی» به کارگردانی شیوا صادق اسدی به نمایندگی از ایران در بخش آثار کوتاه شصت و چهارمین جشنواره انیمیشن انسی در کشور فرانسه انتخاب شدند.

در بخش مسابقه انیمیشن‌های بلند جشنواره انسی ۲۰۲۴ نیز آثاری چون «در جنگل عجایب»، «جریان»، «روح کت آنزو»، «رنگ‌های درون»، «با ارزش‌ترین محموله»، «خاطرات یک خرچنگ»، «وحشی‌ها»، «قایقی در باغ»، «خیالی»، «طوفان» و «منظره» پذیرفته شده‌اند.

سال گذشته انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت و سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد. 

جشنواره انیمیشن انسی سال ۲۰۲۴ از تاریخ ۹ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ تا ۲۶ خرداد) در فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز