Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزه کار از ثبت اطلاعات کامل ۴۳ هزار و ۷۵۲ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در سایت بچه های مسجد خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۷۵۲ نفر به عنوان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در سایت بچه های مسجد عضو شده اند که بخشی از تعداد از ابتدای رویداد ملی فهما به این آمار اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۶۵۶ باب کانون در سطح استان راه اندازی و ثبت سامانه بچه‌های مسجد شده است، افزود: متوسط عضو (عضو، رکن و کادر) ثبت شده در هر کانون ۶۷ نفر است.

 

وی افزایش کمی اعضای جدید تا ۲۱ سال از ابتدای امسال را یک‌هزار و ۴ نفر و افزایش کمی اعضای جدید بالای ۲۱ سال از ابتدای امسال را ۲ هزار و ۱۷۱ نفر ذکر کرد و گفت: همچنین در این مدت ۳۶ ایده از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در سایت بچه‌های مسجد ثبت شده‌ است.

 

حجت الاسلام سبزه کار همچنین به ۳ هزار و ۵۵۲ فعالیت اوقات فراغت ثبت شده در سایت بچه‌های مسجد ثبت شده است هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: همچنین در بخش طرح ‌های بومی، منطقه‌ای (سحاب) ۱۸ طرح در این سامانه به ثبت رسیده است.

 

وی از ثبت ۲۴ فعالیت برای طرح شنبه‌های کتاب هم خبر داد و افزود: طبق آمار ارائه شده، ۲۷۱ گزارش فعالیت‌های مذهبی و ملی (دهه فجر، دهه کرامت و ...) و ۷۷ گزارش از ایام اربعین حسینی به همت کانون‌های فرهنگی هنری شهری و روستایی در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

 

بر اساس این گزارش؛ طرح فهما عنوان طرحی است که در آن کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با ثبت فعالیت های خویش در سامانه بچه های مسجد، امتیاز کسب می کنند و استانی که بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان پایتخت فهما، معرفی می شود.

 

کانون ها فرهنگی هنری مساجد حداکثر تا ۲۱دی ماه فرصت دارند تا فعالیت های خود را در هشت شاخص اصلی و ۳۴ شاخص فرعی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس نماز خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد استان بوشهر خطبه نماز جمعه شهرستان انار دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت