Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:32:16 GMT

شهردار تهران:‌ تغییرات در شهرداری امری طبیعی است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۱۹۶۰

شهردار تهران:‌ تغییرات در شهرداری امری طبیعی است

پیروز حناچی روز شنبه در حاشیه یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در جمع خبرنگاران تاکید کرد: هر جا که تغییر لازم باشد، این کار را انجام می دهیم.  

به گزارش ایرنا در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهرداری تهران در فضای مجازی مطرح شده بود.

حناچی در بخش دیگری از سخنانش درباره مقایسه سهم پژوهش از بودجه شهرداری با کلان کشور گفت: سهم پژوهش در بودجه کل کشور نسبت به تولید ناخالص ملی ۵۷ صدم درصد و در شهرداری تهران دو درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مطمئنا در مقایسه با کشورهای پیشرفته این کم است چون اگر بخواهیم در امر پژوهش به خصوص پژوهش های کاربردی تحول ایجاد کنیم باید بیشتر از این هزینه کنیم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چند درصد آثار این جشنواره در مدیریت شهری مورد استفاده قرار می گیرند گفت: اگر این پژوهش ها از جنس کاربردی باشد از آنها استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: در ۳۵۰ اثر پیشنهاد شده باید دید چقدر این شرایط را دارد از آنجا که ما همه این پژوهش ها را سفارش نداده ایم طبعا همه پژوهش ها چنین شرایطی ندارند اما به هر حال برگزاری چنین جشنواره هایی در تاثیرگذاری موثر است.

شهردار تهران درخصوص سوال دیگری مبنی بر عدم برخورد شهرداری با خودروهای متخلف که یکی از مدیران وزارت کشور آن را مطرح کرده بود، نیز گفت: من در این زمینه مکاتبه ای دریافت نکرده ام و موضوع را بررسی می کنم و به شما اطلاع خواهم داد.

وی همچنین درباره تغییر معاون امور مناطق شهرداری تهران در حالی که قرار بود در راستای کوچک سازی تشکیلات این سمت حذف شود، تصریح کرد: علما می گویند «البینه علی المدعی».  هر وقت این انتصاب انجام شد این سوال را بپرسید.  

حناچی درباره شفافیت حقوق دریافتی مدیران شهرداری نیز گفت: ما جزو اولین دستگاه هایی هستیم که این اطلاعات را عنوان کردیم و  تلاش می کنیم این ها واقعی باشد.  

شهردار تهران درباره جلسه ای که با اعضای شورای عالی استان ها داشتند و هدایایی که دادند در پاسخ به سوال خبرنگاری که آن را دارای شائبه انتخاباتی و هدایای ارائه شده را به ارزش ۳۰ میلیون ریال دانست، تصریح کرد: چنین چیزی نبوده و رقم شما دقیق نیست.  

وی ادامه داد: طبیعی است که شورای عالی استان ها را وقتی به اراضی عباس آباد دعوت می کنیم هدایایی هم بدهیم؛ این کار مرسومی است وقتی ما هم به استان ها می رویم این اتفاق می افتد.  

حناچی تاکید کرد: به حاشیه کشاندن این مراسم کار زشتی است.  

وی درباره پدیده حاشیه نشینی در تهران و وظایف شهرداری در این زمینه هم گفت: ما بر موضوع حاشیه نشینی تهران کنترلی نداریم چراکه خارج از دایره نفوذ شهر تهران است.

به گفته حناچی، حاشیه نشینی موضوع حاکمیتی است که توسط وزارت کشور به آن پرداخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی به خاطر کلان شهر و در کنار آن ایجاد می شود که حل آن یک کار هماهنگ ملی و محلی می خواهد.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران انتصاب طرح پژوهشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران انتصاب طرح پژوهشی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیروز حناچی شهرداری تهران انتصاب طرح پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار