Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل پست فارس گفت: برای نخستین بار با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، پلاک افتخار بر سردر منازل خانواده شهدای پست این استان نصب می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محسن مفتح، مدیرکل پست فارس در جمع شماری از بسیجیان شیراز، گفت: برای نخستین بار با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، پلاک افتخار بر سردر منازل خانواده شهدای پست این استان نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پلاک در گام نخست در شهرهای شیراز و استهبان طی آیینی با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی نصب می‌شود .
مدیرکل پست فارس اظهار کرد: پلاک افتخار در قالب تابلوی فلزی طراحی شده که بر روی آن اطلاعاتی از مشخصات شهید، تاریخ، محل شهادت و بخشی از وصیت‌نامه شهید درج شده است .
وی با بیان اینکه نصب پلاک افتخار بر سر در منازل شهدا در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان است، گفت: امروز به برکت ایثار، فداکاری، شجاعت و شهادت‌طلبی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خدای متعال را شکرگزار هستیم.
نرگس زارعی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نصب پلاک شهدا فارس ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • خسارت سیلاب به منازل مردم در شهرک شهید کشوری ایلام
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان