Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کوچکترین خطا و سهل انگاری مسوُولان برگزاری انتخابات می تواند دستاویزی برای موج سواری دشمنان نظام و انقلاب باشد.  

وی اظهار داشت: پلیس بااقتدار کامل آماده خدمت به مردم شهرستان سرپل ذهاب در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: مهمترین وظیفه پلیس در ایام انتخابات، تلاش مضاعف در جهت تقویت اشتراکات و انسجام اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضایی افزود: مجموعه نیروی انتظامی باتمام توان خود در راستای صیانت از انتخابات و رای مردم تلاش خواهد کرد تا محیط امنیتی مناسبی برای حضور حداکثری مردم این مشارکت سیاسی فراهم شود.

دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.  
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.   

برچسب‌ها سرپل ذهاب مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظامی سرپل ذهاب مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی»، مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

کد خبر 6095484

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر