Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولین کشور گفت: معلولان دارای کارت معلولیت می‌توانند در سامانه‌ای که شهرداری‌ها برای ایاب و ذهاب معلولین راه‌اندازی کرده‌اند ثبت‌نام کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

محمدرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا؛ درباره استفاده معلولان از حمل و نقل عمومی اظهار کرد: معلولان هم به مانند دیگر شهروندان حق استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند که رسیدگی به حمل و نقل عمومی جزو وظایف شهرداری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ارائه خدمات حمل و نقل به معلولان بهزیستی با شهرداری مشارکت کرد و ایاب و ذهاب معلولان ویلچری را به عهده گرفت.

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولین کشور اظهار کرد: مراکز روزانه بهزیستی بیشترین خدمات را به معلولان ویلچری ارائه کرده و معلولان برای تردد از سرویس ایاب و ذهاب خدمات دریافت می‌کنند.

شهبازی درباره دیگر معلولانی که از مراکز روزانه بهزیستی خدمات دریافت نمی‌کنند، گفت: معلولانی که کارت معلولیت دارند می‌توانند در سامانه‌ای که شهرداری‌ها برای ایاب و ذهاب معلولان ایجاد کرده‌اند ثبت‌نام کرده و از آن خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/4046/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت