Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:29:49 GMT

سهام چه شرکت‌هایی امروز رشد کردند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۲۵۴

سهام چه شرکت‌هایی امروز رشد کردند؟

سهام شرکت‌های کابل البرز، توسعه شهری توس گستر و کاشی پارس امروز در بورس و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، قند شیروان قوچان و بجنورد و شیر پاستوریزه پگاه گلستان در فرابورس بیشترین رشد را داشتند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 3904واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 5میلیارد و 248میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 2577میلیارد تومان در 526هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کابل البرز، توسعه شهری توس گستر و کاشی پارس امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های داورسازی زهراوی، کویر تایر و سیمان تهران نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1649میلیون ورقه به‌ارزش 1344میلیارد تومان در 304هزار نوبت، آیفکس 63واحد رشد کرد و در ارتفاع 4449واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، قند شیروان قوچان و بجنورد و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین رشد قیمت را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های داورسازی آوه سینا، آ.س.پ و کشتیرانی دریای خزر هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

بازدهی امسال شاخص کل فرابورس به عدد 94 درصد رسیدتغییر معاملات گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن در فرابورسرشد 16859 واحدی شاخص بورس در هفته سوم آذرماه

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران شاخص بورس بورس تهران شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص