Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی احصا می شود در همین راستا تعامل و گفتگوی سازنده با فعالان اقتصادی در جهت مرتفع کردن مسائل مالی بانک ها راه گشا است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان اظهار کرد: مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی احصا می شود که این امر مورد الگوبرداری استان های دیگر نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا بسته حمایتی تأمین اجتماعی و جهاد کشاورزی مصوب و اجرایی شده و بسته حمایتی بانک ها برای صاحبان صنایع نیز با هماهنگی شورای هماهنگی بانک ها در جلسه امروز، مطرح شد و به تصویب رسید.

استاندار اصفهان تصریح کرد: باتوجه به شرایط خاص کشور و شرایط جنگ اقتصادی، مقرر شده شد مصوبه حمایتی بانک ها با کارشناسی دقیق تر و تطبیق با شرایط فعلی اجرایی شود.

رضایی با اشاره به صادرات و واردات استان و ایجاد کارگو ترمینال و فعال شدن بخش خصوصی در این خصوص اضافه کرد: باید اقلام صاداراتیو وارداتی احصا گردد و هر کالای بی کیفیتی وارد کشور و استان نشود البته راه برای محصولات با کیفیت و سالم باز است. یک مجموعه هماهنگ و منسجم با هدف تسهیل واردات و صادارت با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و گفتگوی سازنده برای مرتفع کردن مسائل مالی بانک ها راه گشا است در همین راستا مقرر شد پنج نفر به نمایندگی از بانک ها به بانک مرکزی معرفی شوند تا مسیر مسائل مالی بانک ها و فعالان اقتصادی نیز هموار شود.

کد خبر 401070

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عباس رضایی استاندار اصفهان بانک ها و موسسات مالی اقتصاد جنگ اقتصادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد