Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه قانونی دارد و زمینه خوبی فراهم می‌کند که اگر مدیر یک سازمان به هردلیل نسبت به وظایف خود بی‌تفاوت بوده وی را از خواب بیدار کند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست با اعضای کارگروه فرهنگ و اقتصاد شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ظهار داشت: تحقق هر امری بر دو امر وجود مقتضی و رفع مانع متکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به دلیل اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه قانونی دارد برای ما زمینه خوبی فراهم می‌کند که اگر سازمان‌هایی از جهت ایجاد اقتضی خوابیده‌اند و بی تفاوت هستند ما بتوانیم بر اساس مصوبات آنها را از خواب بیدار کنیم و مصوبات را به اجرا درآوریم و اگر علل و عواملی نیز به عنوان مانع وجود دارد به صورت مطالبه گری از آنها بخواهیم که موانع را برطرف کنند.

وی افزود: اگر کار کنیم و به صورت متداول به مسئولین اجرایی تذکر دهیم و در جهت رشد فکر، فرهنگ و انواع و اقسام مسائل مربوط به مردم طرح و برنامه داشته باشیم می‌توانیم در آینده شاهد تحولات بهتری باشیم.

شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها منسجم‌تر وهدفمندتر برگزار شودبررسی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در شورای فرهنگ عمومی بوشهر+تصاویربررسی سند مهندسی فرهنگی کشور در جلسه شورای فرهنگ عمومی

امام جمعه بیرجند بیان کرد: با توجه به غنای خراسان جنوبی در جهت گردشگری لازم است همه صاحب نظران در بخش‌های مختلفی که مربوط به گردشگری می‌شود، متون استاندارد را تهیه کنند.

عبادی عنوان کرد: باید در بسیاری از مسائل از جمله در فرهنگ، عفاف و انقلاب صادرات داشته باشیم که می‌تواند از طریق گردشگری صورت پذیرد اما نه تنها صادراتی صورت نمی‌گیرد بلکه شاهد واردات فرهنگ های نادرست غرب نیز هستیم. 

انتهای پیام/252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند