Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از آغاز طرح "هرمسجد یک حقوقدان" از روز یکشنبه 24 آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علیرضا رحیمی با اعلام این خبر، ضمن تاکید دوباره بر لزوم ارائه مشاوره صحیح حقوقی به افراد جامعه و کاهش مشکلات مردم در شهر اظهار داشت: به منظور راهنمایی، مشاوره و رسیدگی بهتر به امور حقوقی مردم و کاهش مشکلات موجود در زندگی شهروندان محترم و همچنین کاهش مراجعات به دادسراها، طرح "هر مسجد یک حقوقدان" در مساجد پویای شهر کرج افتتاح و به مرحله اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آیین افتتاحیه طرح "هر مسجد یک حقوقدان" یکشنبه ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۸ به طور همزمان در کلیه مساجد اعلام شده از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه با دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم، اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این طرح و آشنایی شهروندان با ابعاد مختلف آن، در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش مشکلات حقوقی، مراجعات به مراکز قضایی و حتی افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه شهرداری مسجد مشکلات مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • شاه کلید مهار تورم
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها