Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دانش‌آموز آمریکایی به دلیل پوشیدن کلاه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در اتوبوس مدرسه مورد ضرب و شتم هم‌کلاسی‌هایش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک پست گزارش کرد، یک دانش‌آموز پسر که کلاه انتخاباتی دونالد ترامپ، ریس جمهوری آمریکا را به سر داشت، در اتوبوس مدرسه مورد ضرب و شتم هم‌کلاسی‌هایش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که از این درگیری گرفته شد، از سوی مادر این دانش‌آموز منتشر شده است. این ویدئو نشان می‌دهد که عده‌ای از هم‌کلاسی‌های این دانش‌آموز با خشونت به صورت او مشت می‌زنند و دیگر دانش‌آموزان آن‌ها را تشویق می‌کنند.

در این ویدئو کلاه ذکر شده به سر این دانش‌آموز نیست اما قبل از وقوع این حمله به او و در زمان حضور در مدرسه این کلاه را به سر داشته که به دلیل واکنش منفی هم‌کلاسی‌هایش دیگر آن را نپوشیده است. او پس از این درگیری به بیمارستان منتقل شد.

مادر این دانش‌آموز اظهار کرد، او با پول خودش این کلاه را خریده و با افتخار آن را به سر می‌گذاشته و در مدرسه نیز آن را پوشیده است اما به دلیل واکنش هم‌کلاسی‌هایش آن را کنار گذاشته و دیگر در مدرسه آن را نمی‌پوشد.

یک دادستان آمریکایی گفت، مشخص است که این اتفاق به دلیل حمایت این دانش‌آموز از رییس جمهوری آمریکا رخ داده هر چند که مسئولان مدرسه آن را "مساله‌ای جدا" از سیاست عنوان کرده‌اند. پلیس نیز مدرکی از ارتباط این درگیری با جرایم مربوط به نفرت‌پراکنی پیدا نکرده است. عاملان این درگیری به نزاع فیزیکی متهم شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا

حسین رنجبر گلشواری مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۴۱ دانش آموز  قشمی در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کرده‌اند.

 

 وی افزود: طرح ملی مستورا با هدف ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور