Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، پس از انتخابات پارلمانی اخیر در بریتانیا و برتری قاطعانه محافظه کاران به رهبری بوریس جانسون، دیگر می تواند به صراحت گفت که بریتانیا از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد. گفته می شود بریتانیا 31 ژانویه 2020 رسما از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد که این قضیه تبعات خاص خود را به دنبال دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیت هم روی افراد خارجی شاغل در بریتانیا و هم بریتانیایی های شاغل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاثیرگذار خواهد بود. در مورد فوتبال می توان به مورد گرت بیل اشاره کرد. ستاره ولزی سال هاست برای رئال بازی می کند و در یک سال گذشته همواره شایعات زیادی در مورد جدایی احتمالی او شنیده شده است. با برگزیت، گرت بیل طبعا تبدیل به یک بازیکن خارجی خواهد شد ویکی از سهمیه های بازیکنان خارجی رئال مادرید را پر خواهد کرد.
در حال حاضر وینیسیوس و میلیتائو دو بازیکن خارج از اتحادیه اروپای تیم اول رئال محسوب می شوند و رودریگو، دیگر برزیلی رئال نیز همین شرایط را دارد با این تفاوت که نام او به عنوان بازیکن تیم دوم ثبت شده است. زیدان می تواند در هر بازی از سه بازیکن خارجی استفاده کند و رودریگو تاکنون مشکلی برای حضور در ترکیب رئال نداشته است ولی در صورت قطعی شدن برگزیت، سرمربی فرانسوی برای بازی دادن به رودریگو دچار مشکل خواهد شد و نمی تواند همزمان در یک بازی از بیل، رودریگو، وینیسیوس و ملیتائو استفاده کند.
البته در این بین قوانینی وجود دارد که به کمک بیل می آید. بر اساس قانون اساسی اسپانیا، اگر فرد حقیقی یا یک شرکت حقوقی بریتانیایی بیش از 5 سال در اسپانیا حضور داشته و اجازه کار داشته است، می تواند حتی در صورت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به فعالیت خود در اسپانیا ادامه دهد البته به شرطی که بریتانیا نیز نسبت به افراد و شرکت های اسپانیایی اقدامی متقابل انجام دهد. گرت بیل از سال 2014 برای رئال بازی می کند و مشمول این قانون می شود با این حال فعلا همه چیز در مورد او مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که در صورت قطعی شدن برگزیت، سرنوشت او در رئال چگونه خواهد شد. ستاره ای که همواره صحبت از جدایی او می شود و شاید با برگزیت، دست رئال برای فروش او بازتر از همیشه شود.

- رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچسترسیتی برای جذب دوباره بازیکن سابقش جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند تلاش‌های خود را مضاعف خواهد کرد. درحالیکه اخیرا از باشگاه‌های لیورپول و منچستریونایتد به عنوان دو باشگاهی که قصد دارند برای جذب جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند تلاش کنند نام برده می‌شد حالا رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تیم سابق سانچو، منچسترسیتی، عزمش را جزم کرده که تلاشهایش برای به خدمت گرفتن دوباره او را چند برابر کند و نگذارد سانچو سر از لیورپول یا یونایتد در بیاورد. سیتی در گذشته از باشگاه دورتموند خواسته بود هر اتفاقی که درباره انتقال سانچو می‌افتد را به این باشگاه اطلاع دهد ولی دیلی‌میل می‌گوید سیتی حالا تصمیم جدی‌ای گرفته که در هر صورت از هم‌اکنون برای به خدمت گرفتن سانچو اقدام کند چرا که نمی‌خواهد در آینده شاهد منتقل شدن او به یکی از رقبای انگلیسی‌اش باشد. سانچو در آگوست 2017 سیتی را ترک کرد و به دورتموند پیوست و از آن به بعد بود که درخشید و به یکی از آینده‌دارترین جوانان فوتبال اروپا تبدیل شد. دورتموند که می‌داند قادر به نگه داشتن سانچو نیست از هم‌اکنون خود را برای آن زمان آماده کرده و حتی به دنبال جانشینی برای او می‌گردد. این احساس که دورتموند به زودی سانچو را از دست می‌دهد باعث شده در فصل جاری تنش‌های در رابطه او با این باشگاه آلمانی به‌وجود بیاید و این تنش‌ها این روزها به اوج رسیده و به خصوص در رابطه او با سرمربی دورتموند، لوسین فاوره، نمود یافته است.

- باشگاه فیورنتینا تایید کرد که بعد از انجام معاینات دقیق روی فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این تیم مشخص شده که او باید از ناحیه ساق پا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ریبری اخیرا از ناحیه یکی از رباط‌های پایش دچار کشیدگی شدید شده و مصدوم شده بود. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ریبری امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. در بیانیه باشگاه که امروز منتشر شده چنین آمده:" فرانک ریبری به همراه پزشک باشگاه فیورنتینا، دکتر لوکا پنگوئه و فیزیوتراپ باشگاه، سیمونه میکلاسی، امروز به آلمان پرواز کردند تا روی ساق پای ریبری در بیمارستان موراناو آلمان یک عمل جراحی انجام شود".
در ادامه بیانیه فیورنتینا آمده:" عمل جراحی روی پای ریبری توسط پروفسور یوهانس گابل انجام خواهد شد. بعد از پایان عمل، باشگاه فیورنتینا اطلاعات بیشتر درباره شرایط ریبری و زمان بازگشت او به میادین را اعلام خواهد کرد". اما خبرگزاری ایتالیایی آنسا می‌گوید انتظار می‌رود این ستاره سابق بایرن مونیخ و بازیکن فعلی فیورنتینا دست‌کم دو ماه از میادین دور بماند.

- سرمربی منچستریونایتد به ملاقات پدر پدیده فوتبال نروژ رفته است. رسانه های کشور نروژ از سفر اوله گونار سولسشائر به این کشور در روز جمعه و ملاقات او با نمایندگان ارلینگ هالند و پدر این بازیکن خبر داده اند. این در حالی است که رسانه های آلمان در روزهای اخیر از مذاکره هالند با باشگاه دورتموند خبر داده بودند. هالند 19 ساله که سابقه بازی برای سولسشائر در تیم مولده نروژ را دارد پس از درخشش در این فصل به خصوص گلزنی هایش در لیگ قهرمانان مورد توجه تیم های بزرگ اروپا قرار گرفته و بنظر می رسد منچستریونایتد جدی ترین مشتری او باشد.

- پدرو 32 ساله که انتظار می رود در تابستان با پایان قراردادش از چلسی جدا شود عنوان کرده دوست دارد به تیم سابق خودش بازگردد. پدرو در سال 2015 از بارسلونا جدا شد و به چلسی پیوست. پدرو به نقل از آس گفته:«ای کاش که می توانستم به بارسا بازگردم. همه از احساس من نسبت به این باشگاه باخبر هستند. اگر واقعا امکانش باشد قطعا دوست دارم به بارسا باز می گردم اما می دانم که کار سختی است.» ارنستو والورده در نشست خبری روز گذشته خودش در واکنش به این اظهارات پدرو ضمن تمجید از این بازیکن احتمال بازگشت او به نیکمپ را رد نکرد.

- پس از روی کار آمدن جنارو گتوزو در ناپولی، این باشگاه تصمیم به تقویت ترکیب تیمش گرفته و به همین منظور سفیان آمرابات را مدنظر قرار داده است. به گزارش نیکولو اسکیرا از گاتزتا دلو اسپورت، ناپولی پیشنهادی به ارزش 13 میلیون یورو به علاوه 3 میلیون یورو پاداش به هلاس ورونا برای جذب سفیان آمرابات ارائه داده است. روز سه شنبه احتمالاً نماینده های ناپولی با مدیربرنامه های آمرابات ملاقات خواهند کرد، تا طرفین به توافق شخصی دست یابند. اورلیو دی لورنتیس دستمزدی 1.4 میلیون یورویی به علاوه پاداش برای آمرابات در نظر گرفته، اما این هافبک 23 ساله خواهان 1.8 میلیون یورو است. لازم به ذکر است؛ اینتر نیز برای جذب سفیان آمرابات ابراز علاقه نموده است و این بازیکن مراکشی در لیست نقل و انتقالات اینتر قرار گرفته است.

- ماریو مانژوکیچ که در زمان مکس الگری به مهاجم اصلی یوونتوس بدل شده بود و در ترکیب این تیم می درخشید، پس از روی کار آمدن مائوریتزیو ساری از لیست بیانکونری کنار رفت و احتمالاً در ژانویه به صورت قطعی از این باشگاه جدا خواهد شد. به گزارش گل ایتالیا، ماریو مانژوکیچ که در پروژه مائوریتزیو ساری جایی ندارد، با عقب نشینی میلان از جذبش، به توافق جدیدی برای حضور در فوتبال قطر دست پیدا کرده است. ماریو مانژوکیچ پس از خط خوردن از لیست اروپایی یوونتوس از رادار خارج شده و حتی در مسابقات داخلی یوونتوس نیز در لیست این تیم دیده نمی شود. مانژوکیچ مانند همیشه رازهای موجود را در سینه اش حفظ کرده و چه جلوی میکروفون رسانه ها و چه در شبکه های اجتماعی سکوت کرده است. واقعیت این است، هر چند که این بازیکن کروات چند ماه پیش قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرده، اما با توجه به اینکه در ترکیب یوونتوس جایی ندارد، به صورت قطع در ژانویه از این تیم جدا خواهد شد.
طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور مانژوکیچ در میلان شده بود، اما مشخص شد که وی پلن بی باشگاه در صورت ناکامی در راه جذب زلاتان ابراهیموویچ بوده است. اکنون La Gazzetta dello Sport گزارش می دهد که مانژوکیچ آماده ترک تورین به مقصد قطر است. از الریان، الغرافه و الدحیل به عنوان مقاصد احتمالی مانژوکیچ نام برده می شود، اما هنوز به طور دقیق مشخص نشده که وی راهی کدام باشگاه خواهد شد. در هر صورت یوونتوس با فروش مانژوکیچ می تواند مبلغ دستمزد پرداختی این مهاجم (5.5 میلیون یورو در هر فصل) را ذخیره کند.

- باشگاه میلان به مناسبت جشن 120 سالگی، جشن بزرگی در سن سیرو ترتیب دیده است. نام‌های بزرگی قرار است برای یک بار دیگر در این استادیوم تاریخی جمع شوند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در دیدار فردا عصر برابر ساسولو، مدیریت میلان برای این دیدار اسامی بزرگی دعوت کرده است. انتظار می رود سیلویو برلوسکونی، آریگو ساکی، فابیو کاپلو، ماسیمیلیانو الگری، ریورا، بارزی، ساویچویچ، آلتافینی، ماسارو، اینزاگی، تاسوتی، دیدا، پاپن، اوانی، دونادونی، کاستاکورتا، آبروسینی، آلبرتینی و گانز به عنوان مهمانان ویژه در سن سیرو حضور داشته باشند. همچنین با توجه به اینکه کارلو آنچلوتی از هدایت ناپولی برکنار شده، او نیز سعی خواهد کرد در این دیدار حضور پیدا کند.

- احتمال بازگشت تیاگو آلکانتارا به بارسلونا وجود دارد. این در حالی است که پپ سگوارا، مدیرورزشی سابق بارسا اعتقاد داشت درهای بازگشت به روی بازیکنانی که روزی این باشگاه را ترک کرده‌اند، بسته است. به گزارش میگل ریکو از موندو دپورتیوو، تیاگو که در سال 2013 از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شد، امسال با روی کار آمدن فلیک به جای نیکو کواچ، جایگاهش در ترکیب اصلی باواریایی‌ها را تا حدودی از دست داده است. به همین دلیل هم اخیرا نشریات آلمانی مدعی شدند او و توماس مولر به دنبال جدایی از بایرن در تابستان پیش رو هستند. تیاگو که حالا 28 ساله است، تا سال 2021 با بایرن قرارداد دارد. بارسا می‌گوید مطابق معمول سالیان اخیر، کماکان وضعیت تیاگو را زیر نظر دارد اما تاکید می‌کند اگر قیمت تیاگو هنوز همان چیزی باشد که قبلا بود، قادر به پرداخت آن نیست. در سالیان گذشته صحبت از درخواست 80 میلیون یورویی بایرن مونیخ از بارسلونا برای تیاگو بود که البته ماجرا چندان جدی نشد. باید دید در تابستان 2020 که آخرین فرصت بایرن برای کسب درآمدی از فروش تیاگو است، اتفاق خاصی در رابطه با بازگشت این هافبک برزیلی-اسپانیایی به نیوکمپ رخ می‌دهد یا نه.

- به نظر می‌رسد دوران حضور خوان میراندا، مدافع بارسلونا در شالکه دیری نخواهد پایید. به گزارش موندو دپورتیوو، داستان خوان میراندا در نوع خودش جالب است. او چند سال پیش به همراه تیم جوانان بارسلونا قهرمان اروپا شد و از نگاه مدیران باشگاه، جایگزینی ایده آل در درازمدت برای جوردی آلبا به شمار می‌رفت. بارسا او را حتی به کوکوریا ترجیح داد. بازیکنی که فصل پیش در ایبار مهره‌ای فیکس بود و امسال در ختافه. میراندا نتوانست اعتماد والورده را جلب کند و از این رو بارسا او را به مدت دو فصل به شالکه قرض داد به این امید که پس از دو سال، آماده بازی در تیم اول شود. حال که پنجره نقل و انتقالات زمستانی در آستانه باز شدن است، میراندا حتی یک دقیقه هم برای تیم داوید واگنر بازی نکرده است! این یعنی بدترین سناریوی ممکن برای میراندا رقم خورده است. بارسا که نگران متوقف شدن روند پیشرفت بازیکن خود است، چندی پیش به آلمان رفت و در ملاقات با میراندا به دنبال پیدا کردن راه حلی برای برون رفت از این مشکل بود. آن زمان میراندا در کمال تعجب به مدیران باشگاه اعلام کرد قصد جدایی از شالکه را ندارد و می‌تواند ورق را برگرداند. او البته همه چیز را به کریسمس موکول کرد. حال که کریسمس از راه رسیده، بارسا اعتقاد دارد میراندا به جدایی از شالکه در زمستان رضایت خواهد داد. مقصد احتمالی او نیز تیمی از اردویژه هلند خواهد بود. بارسا در لیگ هلند با اوترخت قرارداد همکاری امضا کرده که البته هنوز بازیکنی بین دو باشگاه رد و بدل نشده است. بارسا در تابستان اوریول بوسکتس را هم به توئنته قرض داد و این بازیکن در تیم منتخب هفته لیگ این کشور به عنوان دفاع وسط قرار گرفت.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیل رئال مادرید منچسترسیتی جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد

کپا دوباره این شانس را دارد تا درون دروازه رئال مادرید قرار بگیرد. 

طرفداری | رئال مادرید خیلی به قهرمانی لالیگا نزدیک شده است. آن‌ها برای قهرمان شدن به کسب هفت امتیاز دیگر یا امتیاز از دست دادن بارسلونا نیاز دارند. بنابراین با نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی و با توجه به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در هفته آینده و هفته بعد، استفاده از ترکیب های چرخشی در حال بررسی است. هدف این چرخش‌ها میدان دادن به بازیکنانی است که کمتر بازی کرده‌اند و در عین حال بازیکنان اصلی هم استراحت کنند. 

کپا برمی گردد

به گزارش رلوو، این چرخش‌ها به دروازه هم خواهد رسید. کپا آریزابالاگا پس از سوپرکاپ اسپانیا نیمکت نشین شد و رختکن تیم باور دارد که او شایسته این است که با انجام بازی خداحافظی از رئال مادرید جدا شود. آنچلوتی به خاطر روحیه عالی و رفتار این بازیکن اهل باسک، از او تقدیر خواهد کرد. کسی که علی‌رغم مشکلاتی که پشت سر گذاشته، به تیم کمک کرده و با تمام توان تمرین کرده است. به همین دلیل، او به او یکی از بازی‌های باقیمانده لالیگا تا پایان فصل را خواهد داد و بعید نیست که این بازی در جمعه آینده در سن سباستین باشد. این تصمیمی است که بازیکنان باتجربه رختکن هم از آن حمایت می‌کنند.

پاداش رفتار عالی کپا

رفتار کپا با لونین یکی از دلایلی است که کارلو آنچلوتی را متقاعد کرده چنین تصمیمی بگیرد. اول، در اتحاد، جایی که او به لونین در پنالتی‌ها مقابل سیتی کمک کرد. تصویر نمادین او و لونین به همراه لوپیس در حال آماده کردن توپ برای ضربات پنالتی، برای مدت‌ها در خاطر خواهد ماند. بعداً، در ال کلاسیکو، او را از روی نیمکت شاد و سرحال دیدند و پس از پیروزی، با سایر هم تیمی‌هایش جشن گرفت. او حتی در بدترین لحظات هم همیشه کنار هم تیمی هایش بوده است.

آینده او تغییر نمی کند

این موضوع برنامه باشگاه را تغییر نمی‌دهد، زیرا آن‌ها قصد ندارند کپا را به طور دائم حفظ کنند، بنابراین او در پایان فصل باید به چلسی بازگردد. او از جولای با وضعیت پیچیده‌ای روبرو خواهد شد: چلسی او را نمی‌خواهد، آن هم در حالی که یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.علاوه بر این به نظر نمی رسد که دلافوئنته او را برای حضور در یورو 2024 به تیم ملی اسپانیا فرا بخواند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم