Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - انجام فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی هدفمند وتاثیرگذار شرکت بیمه آسیا، در ارتقای سطح آموزشی مناطق محروم کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، بیمه آسیا بنا بر مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی و در تداوم انجام فعالیت فرهنگی ـ آموزشی، با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ، نوشت افزارهای اختصاصی تهیه شده را درطول سال تحصیلی در مدارس مناطق محروم کشور توزیع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گزارش اظهار امیدواری شده است که انجام فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی هدفمند وتاثیرگذار از طرف بنگاه های اقتصادی موفق و خوش نام به ویژه شرکت های بیمه، در ارتقای سطح آموزشی در مناطق محروم کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.
این گزارش می افزاید: مسئولین شعبه های بیمه آسیا در سراسر کشور با حضور در مدارس مناطق محروم منطقه خود ، نوشت افزارهای اختصاصی این شرکت را بین دانش آموزان توزیع می کنند.
گفتنی است بیمه آسیا هزینه چاپ و توزیع سررسید را در سه سال متوالی از سال 1396 تاکنون به تهیه نوشت افزارهای اختصاصی برای توزیع در مدارس مناطق محروم کشور اختصاص داده است.
شایان ذکر است ساخت مدرسه در استان سیستان و بلوچستان،استان آذربایجان شرقی و استان خراسان جنوبی وتهیه و توزیع توپ های ورزشی در مدارس مناطق محروم کشور از دیگر فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی بیمه آسیاست که از طرف مسئولان آموزشی مناطق محروم کشور مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی