Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:37:09 GMT

معاون حمل‌و‌نقل شهرداری تهران استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۰۱۱

معاون حمل‌و‌نقل شهرداری تهران استعفا کرد

محسن پورسیدآقایی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از سمت خود استعفا کرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن پورسیدآقایی که از شهریور سال 96 با حکم شهردار تهران فعالیت خود را در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری آغاز کرده بود، از سمت خود استعفا داد و طبق اعلام سایت شهرداری تهران، حناچی نیز استعفای وی را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، در سال جاری شاهد افزایش روزهای آلوده هوا در شهر تهران بودیم و در پی تداوم این وضعیت در پاییز امسال، چندین بار کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شده است؛ امروز نیز در پی تشدید آلودگی هوا این کمیته تشکیل جلسه داده و ممکن است روز آینده مدارس در برخی مقاطع تعطیل اعلام شوند به نظر می‌رسد وضعیت مذکور می‌تواند یکی از دلایل استعفای معاون شهردار تهران باشد.

تأثیر طرح کاهش و ترافیک در کنترل آلودگی هوا فقط 7 درصد!

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قرارداد‌ها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودرو‌های برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودرو‌ها قابل رقابت با خودرو‌های بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودرو‌ها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق