Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر جمعه‌ای بعدازظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری بابیان اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان با دارا بودن ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شدند، ابراز داشت: مسئولان می‌بایست نسبت به علت توقف پروژه‌ها پاسخگو باشند و تلاش کنند تا به سرانجام برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طرح‌ها می‌بایست اولویت‌بندی و بر اساس شاخص‌ها تسریع پروژه‌های مهم در دستور کار واقع شوند، افزود: قطعا متوقف ماندن این طرح‌ها خسارات بسیاری را متوجه دولت می‌کند لذا داشتن برنامه مطالعاتی برای پروژه‌ها امری ضروری است.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه مطالعات دقیق کارشناسی در پروژه‌ها می‌تواند از ایجاد ضرر و زیان‌های مالی بیش از حد پیشگیری کند، ابراز داشت: بدون این مطالعات توسعه‌ای رخ نخواهد داد لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست بر روی طرح‌ها کار کارشناسی انجام دهند.

جمعه‌ای بابیان اینکه زمانی استان سمنان به توسعه خواهد رسید که طرح‌ها بامطالعه و بی‌نقص انجام شود، اضافه کرد: یکی از علت‌هایی که باعث شد تا پروژه‌هایی حتی با داشتن بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی مسکوت باقی بماند نبودن مطالعات لازم در اجرای طرح است که این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4797443

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی سمنان اقتصاد مقاومتی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • کشف نقوش صخره‌ای جدید در ورزقان
  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند