Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: روحانی نقل کرد در زمان‌های مختلف قصد اجرای مصوبه افزایش قیمت بنزین را داشته است؛ اما به سبب ملاحظاتی مانند انتخابات سال ۹۴ اجرای این مصوبه را به تأخیر انداخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله علی اکبر رشاد  درس خارج فقه که در مدرسه علمیه امام رضا(ع) تهران با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در دوران رهبری خویش بدون هیچ ملاحظه ای به روشنگری و بصیرت افزایی پرداختند، اظهار کرد: پایبندی به قانون از شاخصه‌های اصلی رهبر انقلاب است؛ زمانی که یک قانون مصوب می‌شود تأکید دارند که هرگز نقض نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران با اشاره به اینکه در مسئله گرانی بنزین که رؤسای قوا بر اجرای مصوبه گرانی بنزین تصمیم گرفتند و چون این مصوبه قانونی بود رهبرانقلاب از آن حمایت کردند، ادامه داد: این قانون بوده و در برنامه توسعه مجلس آن را تصویب کرده بود که دولت نسبت به افزایش قیمت بنزین تصمیم بگیرد و این کار را دولت با تاخیر انجام داد و آنگونه که رییس جمهور نقل می‌کرد در مواقع مختلف قصد اجرای این مصوبه مجلس وجود داشت اما به سبب ملاحظاتی که وی مطرح کرد مانند سال ۹۴ به سبب انتخابات (بنا به نقل خود ایشان) اجرای این امر را صلاح ندانستند.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) بیان داشت: اگر رهبر انقلاب در قضیه گرانی بنزین به صحنه نمی‌آمدند آنچه را که دشمن در وهله اول در نظر گرفته بود قبل از لبنان و عراق در ایران آغاز کند با اجرای مصوبه گرانی بنزین به بهانه اعتراضات مردمی آن را در کشور ما اجرا می کرد.

آیت‌الله رشاد خاطرنشان کرد: تصمیمی که برای گرانی بنزین گرفته شد اگرچه این تصمیم درست بود اما زمان و کیفیت اجرای آن مناسب نبود؛ مردم همچنان از اجرای این تصمیم ناراحت هستند اما با تبعیت از فرمایش رهبر انقلاب صف خود را از آشوبگران جدا ساختند. در ۴۸ ساعتی که اغتشاشات ایجاد شد کمتر کسی امید داشت این آشوب ها کنترل شود اما زمانی که رهبری وارد میدان شدند و حمایت خود را اعلان کردند همه توطئه دشمنان خنثی شد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: جناب رییس جمهور در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت زمانی که رهبر انقلاب از این موضوع حمایت کردند ماهیت قضیه تغییر کرد و صف انقلاب از ضد انقلاب جدا شد و هر کسی مخالفت می‌کرد ضد انقلاب بود و از ملت نبود؛ سران فتنه هم مثل همیشه و در امتداد خیانت‌های گذشته در این قضیه هم آب به آسیاب دشمنان داخلی و خارجی ریختند، اما برغم همگامی و هماهنگی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و غیره معلوم شد که ضد انقلاب در جمهوری اسلامی ایران جایگاه مردمی و امتداد اجتماعی ندارد. به رغم اینکه مردم راضی به اجرای این تصمیم دولت نبودند اما تا موضع رهبری را دیدند سکوت کردند.

وی با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب در اغتشاشات اخیر آب روی آتش بود، افزود: اگر رهبر انقلاب به صحنه نمی آمدند معلوم نبود چه فاجعه‌ای در کشور رخ می داد و ایشان با ایستادگی مانع این فاجعه شدند و قدرت هایی که پشت این بازی بودند از جمله آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها که می‌خواستند از این فرصت سوء‌استفاده کنند و درصدد راه‌اندازی یک آشوب بزرگ همچون آشوب های عراق و لبنان بودند در بهت و خاموشی فرو برد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن روحانی بنزین عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند

رهبر حزب سعادت ترکیه با بیان اینکه به دلیل مسائل مربوط به سلامتی دیگر توان اداره حزب را ندارد، گفت: به زودی از سمت خود کناره گیری می‌کنم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تمل کارا ملا اوغلو رهبر حزب سعادت ترکیه اعلام کرد که به دلیل کهولت سن و مسائل مربوط به سلامتی از سمت خود استعفا می دهد.

وی با بیان اینکه وضعیت سلامتی ام دیگر اجازه نمی دهد که این مسئولیت را به دوش بکشم، گفت: در این دوره از انتخابات(شهرداری ها) من تنها توانستم به 4 جا سفر کنم. این برای یک رهبر حزب کاستی بزرگی است. برای این نبود که نمی خواستم بروم، بلکه وضعیت سلامتی ام اجازه نمی داد. پس از آن، یک هفته در بیمارستان زیر سرم بودم و امروز کمی بهتر هستم.

رهبر حزب سعادت افزود: بهبودی امروزم موقتی است. در 4 سال پیش رویمان اگر انتخابات زود هنگام نباشد، فرصت داریم تا تشکیلاتمان را به شکلی قدرتمند توسعه دهیم. البته از سیاست به طور کامل کناره گیری نخواهم کرد بلکه از رهبری حزب کنار می روم و هر کدام از برادرانمان مدیرکل حزب شود به بالاترین شکل از او حمایت خواهم کرد.

طی یکسال گذشته احزاب سیاسی در ترکیه شاهد پوست اندازی و تغییرات در سطح رهبری بوده اند. در دوره اخیر "مرال آکشنر" رهبر حزب خوب جای خود را به "مساوات درویش اوغلو" داد. پیش از آن نیز کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق جای خود را به اوزگور اوزل داد و کمی قبلتر از آن نیز حزب دموکراتیک خلق ها به نام حزب برابری و دموکراسی خلق ها(DEM) تغییر یافت و تولای حاتیم اوغوللاری و تونجر باکرحان رهبری این حزب را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند