Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@14:58:03 GMT

برق سال آینده برای چه کسانی گران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۲۹۹

برق سال آینده برای چه کسانی گران می‌شود؟

محمدحسن متولی‌زاده در گفت‌وگویی در خصوص اینکه آیا وزارت نیرو به این نتیجه رسیده است که تعرفه برق پرمصرف‌ها را سال ‌آینده افزایش دهد،‌گفت: مدل تعرفه‌ای که برای پرمصرف‌ها امسال مصوب شد و ۱۶ درصد افزایش یافت همچنان برای سال آینده و در سه ماه تابستان جاری است و ادامه می‌یابد اما مکانیزم ما مدل تشویق محور است و امیدواریم که با مدل تشویق محور به نتیجه برسیم و احساس می‌کنیم که مدل تشویق محور نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی زاده در پاسخ به این سؤال که آیا افزایش ۱۶ درصدی مصرف برق در ۳ ماه تابستان توانست پرمصرف‌ها را به خوش مصرف تبدیل کند، گفت: تعداد کسانی که در حد الگوی مصرف امسال مصرف کردند نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافت و تعداد کسانی که نسبت به سال قبل‌تر مصرف آنها کاهش داشت بالغ بر ۸ میلیون مشترک بود.

مدیر عامل توانیر در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد سال آینده تعرفه برق پرمصرف‌ها از ۱۶ درصد امسال فراتر برود، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش بیش از ۱۶ درصدی که امسال اعمال شد برای پرمصرف‌ها نداریم و فعلاً تعرفه برق پرمصرف‌ها در تابستان سال ۹۹ همان ۱۶ درصدی که امسال مصوب شد خواهد بود.

۲۲۳۲۲۸

کد خبر 1331081

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق نیروگاه برق باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم بوریس جانسون ایالات متحده آمریکا آندره استراماچونی انگلیس جشنواره سینما حقیقت دونالد ترامپ انتخابات مجلس یازدهم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف