Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:27:12 GMT

باشگاه پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منع نشده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۹۹۴

باشگاه پرسپولیس از خرید بازیکن خارجی منع نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب مهاجم خارجی گزینه‌های خود را انتخاب کرده و به کالدرون معرفی کرده‌ایم اما هنوز انتخاب بازیکن به سرانجام نرسیده است. کالدرون هم گزینه‌هایی را معرفی کرده اند و در حال مذاکره با برخی از آنها هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس را از جذب بازیکن خارجی منع نکرده است و شایعاتی که در این‌ باره به گوش می‌رسد به دور از واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه محدودیت ایجاد شده هم صحت ندارد. در حال مذاکره هستیم، اما برخی‌ها شیطنت می‌کنند تا بازیکنانی که مدنظر ما نبوده و حتی قابل دسترس نیستند را به هواداران معرفی کنند. از طرفی برای تخریب گزینه‌های احتمالی، خرابکاری‌هایی صورت می گیرد. ما بی توجه به این حواشی کارمان را می کنیم و هواداران هم تحت تاثیر شیطنت ها قرار نمی گیرند.

انصاری‌فرد درباره بدهی ها و مشکلات مالی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد و این قابل کتمان نیست و کار ما را هم  سخت کرده است. در تلاش هستیم با تامین منابع مالی مشکلات را به حداقل برسانیم. نمی خواهیم هوادار و تیم ناامید شوند و مشکلات را بیان نمی کنیم.

وی درباره مطالبات کالدرون، افزود: کالدرون تاکنون همکاری و تعامل خوبی را با پرسپولیس داشته است که اگر این همیاری نبود به مشکل بر می‌خوردیم. ایشان مهلت داده و تلاش می کنیم منابع مالی برای پرداخت تامین شود و البته بعد از تسویه قسط اول بزودی و نیم فصل باید قسط دوم پرداخت شود. در مجموع کالدورن تعامل دارند و از این بابت ممنونیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود پول استراماچونی را وزارت ورزش پرداخت کرده است؟ گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نمی‌تواند پولی را پرداخت کند و در این ۸ سال هم چنین کاری صورت نگرفته است. حمایت‌های وزارت ورزش از سرخابی‌ها معنوی است و هردو باشگاه از  این حمایت‌ها برخوردار بوده‌اند. در جلساتی که در این مدت با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم از صحبت‌های او استفاده و بهره بردیم و از دید من نباید به این اتفاقات حاشیه ‌ای دامن زد. درباره اینکه وزارت برای بازگشت استراماچونی تلاش کرده باید بگوییم این قبیل کمک‌ها از نگاه ما درست است و اگر پرسپولیس هم مشکلی بخورد وزارت ورزش همین کار را می کند و نگاه آنها متفاوت نخواهد بود.

وی در مورد وضعیت طلب بازیکنان خارجی اضافه کرد:خیلی از بازیکنان بین ١٠تا ٣٠ درصد از سال گذشته طلب دارند اما آنها همکاری خوبی تا الان با ما داشتند و امیدوارم که بتوانیم به زودی این مشکل را هم با تامین منابع مالی حل کنیم. باید نیم فصل قسط بعدی مطالبات آنها را بدهیم و در تلاس برای تامین منابع هستیم. پرسپولیس بازیکنان صبور و با معرفتی دارد و باید قدر آنها را دانست.

کد خبر 4797514

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسن انصاریفرد تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم