Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه کمیته راهبری ذخیره‌سازی میوه شب عید استان بوشهر با حضور دستگاه‎های ذیربط از جمله جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل ‌شده است.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم‌گیری انجام‌شده پرتقال و سیب از استان‌های مورد نظر تهیه و بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: با توجه به اینکه پرتقال تامسون ماندگاری مناسبی ندارد پیشنهاد شده امسال پرتقال جنوب کشور جایگزین این گونه شود.

وی عنوان کرد: روزانه قیمت ۱۰۰ قلم کالا در ستان بوشهر رصد و پایش می‌شود که قیمت ۵۰ قلم کالا در یک هفته گذشته روند کاهشی داشته، ۱۹ قلم حدود یک درصد، ۱۷ قلم کالا یک تا پنج درصد و ۱۴ قلم کالا هم بالای پنج درصد افزایش داشته است.

حسینی بیان کرد: برنج پاکستانی، نخود لپه، پیاز، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، سیب زرد و تیرآهن ازجمله کالاهایی است که قدری قیمت آن‌ها افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ارتباط با سیاست‌های جدید صادراتی در پیش گرفته انتظار می‌رود به‌زودی نرخ کاهشی آن در استان آغاز شود.

وی با اشاره به بازرسی قیمت کالا و خدمات گفت: علاوه بر فعال بودن گشت‌های بازرسی سامانه ۱۲۴ نیز به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شکایات مردمی است که از ۲۵ آبان تا ۲۰ آذرماه ۶ هزار و ۵۴۱ بازرسی انجام‌شده است.

حسینی تعداد گشت‌های مشترک در مدت یادشده را ۳۰۸ گشت عنوان کرد و افزود: از ۲۵ آبان ماه تاکنون با بازرسی قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر ۴۹۸ پرونده به ارزش تخلف صنفی ۱.۶ میلیارد ریال تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: ۸۵۷ گزارش به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر ارسال شده که از این گزارش‌ها ۲۱۰ مورد منجر به تشکیل پرونده، ۴۵ مورد مصالحه، ۳۱۰ مورد در دست بررسی و ۲۹۲ واحد نیز غیر متخلف شناخته شدند.

حسینی  عنوان کرد: از مجموع ۸۵۷ گزارش ارسال شده به ستاد خبری۵۶۳ مورد مربوط به بخش بازرگانی شامل برنج، انواع نان، مرغ، میو و تره بار و مابقی مربوط به بخش خدمات شامل تاکسی‌های تلفنی، وانت‌بار تلفنی و تعمیر خودرو  است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان بوشهر جهاد کشاورزی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت شب عید قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مردم ولایت‌مدار استان بوشهر دیشب و امروز با حضور در مساجد و تکایا و برپایی دسته‌جات عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عزاداری و به یاد مظلومیت رئیس مذهب جعفری و در غم شهادتش سوگواری کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم