Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: 35 درصد از موارد آی‌وی‌اف انجام شده در جهرم به نتیجه رسیده  وجهرم  پتانسیلی بالا در بحث درمان نازایی و آی وی اف در جنوب استان فارس دارد.

دکتر محمد رحمانیان شنبه 23 آذر در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم چند سال است که در بحث نازایی به طور تخصصی ورود کرده است و انجام آی‌وی‌اف با حضور متخصصین حاذق این رشته  نشان از پتانسیل بالای آن در جنوب استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ساخت مرکز تخصصی و فوق تخصصی نازایی کلینیک هنری جهرم، گفت: با احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی نازایی حکیم سلمان جهرم و انجام فعالیت‌های پیشینه این رشته در شهرستان می‌توان گفت که در آینده جهرم می‌تواند پاسخگوی کل منطقه جنوب فارس در بحث نازایی و آی‌وی‌اف باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: آموزش از مهم‌ترین مطالبات دانشجویان است که تمام تلاشمان این است که بحث آموزش را با کیفیت بیشتر برای دانشجویان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برگزاری این چنین سمینارهایی نشان از علاقمندی دانشجویان و اساتید به ارتقای آموزش و پژوهش است و این را باید مد نظر قرار داد ارزیابی هر دانشگاه به کیفیت آموزش و پژوهش آن است.

رحمانیان با اشاره به برگزاری چند مورد همایش دراین زمینه گفت: موضوع علمی همایش اخیر، سندرم تخمدان پلی کیستیک و نازایی با سخنرانی دکتر محمد ابراهیم پارسانژاد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که با حضور دیگر متخصصین زنان و نازایی و دانشجویان در سالن شهید قادری دانشگاه توسط کمیته تحقیقات دانشجویی معاونت فناوری و تحقیقات دانشگاه برگزار شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آی وی اف جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود