Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@17:08:21 GMT

آخرین جزئیات احداث پلاسکو بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۴۲۰

ساعت24-شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه مشترک خود، آخرین وضعیت احداث ساختمان جدید پلاسکو را تشریح کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: البته قبلا این مراحل در کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی طی شده، ولی ما قطعا مراقب هستیم که پلاسکو طبق ضوابط فنی ساخته شود و این به نفع کسبه آنجا و شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی مسائل اخیر پیش آمده نیز گفت: در حال حاضر سرعت کار در پلاسکو خوب است و حتی بعد از برخی مسائل پیش آمده، شهرداری هم مانع ساخت پلاسکو نشد و یک روز هم آنجا تعطیل نبود. ولی خب طبیعی است شهرداری مسائل و ضوابط خودشان را دنبال کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، فتاح در ادامه به صحبت‌های شهردار تهران اشاره کرد و افزود: آقای حناچی هم فرمودند که مسائل آنجا بعد از اخذ پروانه که به زودی صادر می‌شود، در یک چارچوب و تفاهم کلی حل می‌شود و اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا نیمه دوم سال آینده طبق زمان بندی موجود، به قولی که قبلا دادیم عمل کنیم.

پیروز حناچی - شهردار تهران - نیز در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو نیز گفت: توافق ما این است که مسیر فنی به درستی طی شود و این یعنی پروانه پلاسکو صادر خواهد شد.

شهردار پایتخت خاطرنشان کرد: در مورد مسائل مالی فی مابین نیز عرصه فعالیت‌های اقتصادی ما آنقدر وسیع است که این موضوع نیز در همان قالب، پیگیری و حل خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تأمین معاش خانواده تلاش می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی ضمن تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلان‌شهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: مسؤولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد.

همچنین با درخواست ابراهیم شهرکی کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

کد خبر 6099592

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد