Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) شعار هفته پژوهش جامعه الزهرا(س) را «بانوی فرهیخته حوزه تمدن ساز» عنوان کرد و به تشریح فعالیت های این مرکز حوزوی در هفته پژوهش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، خانم دکتر «ریحانه حقانی» امروز(شنبه 23آذر) در نشست خبری که به مناسبت آغاز پذیرش سال تحصیلی 1400-1399 جامعه الزهرا(س) و همچنین هفته پژوهش در این مرکز حوزوی برگزار شد، با بیان این که شعار هفته پژوهش امسال «بانوی فرهیخته حوزه تمدن ساز» اعلام شده است، ابراز داشت: فعالیت های پژوهشی جامعه الزهرا(س) اولا مربوط به برنامه های هفته پژوهش است که یکی بحث نشست های علمی و کارگاه های علمی است و نکته ای که وجود دارد، برگزاری نشست ها وکارگاه های علمی متناسب با شعاری است که برای هر روز انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) با اشاره به «پژوهش، خانواده و اخلاق» به عنوان شعار امروز گفت: به عنوان مثال امروز نشست «شیوه های اخلاقی و رفتاری مواجه با کودکان و نوجوانان» متناسب با همین شعار برگزار شد.

وی، عناوین روز‌های هفته پژوهش را به ترتیب «پژوهش، خانواده و اخلاق» برای روز شنبه، «پژوهش، بانوان طلبه و حوزه تمدن ساز» برای روز یکشنبه، «پژوهش، تولید علم و توسعه تحقیقات پژوهشی» برای روز دوشنبه، «پژوهش، فناوری و کاربست دانش» برای روز سه شنبه، «پژوهش و حوزه انقلابی» برای روز چهارشنبه و «پژوهش، حوزه و توسعه تعاملات علمی» برای آخرین روز هفته پژوهش برشمرد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه پنج نشست و کارگاه علمی پژوهشی در هفته پژوهش برگزار می‌شود، گفت: نشست علمی پژوهشی «شیوه‌های مواجهه با مشکلات اخلاقی و رفتاری کودکان و نوجوانان»، کارگاه‌های «آشنایی با پژوهان؛ نرم‌افزار کتابخوان همراه» و «مهارت‌افزایی پژوهشی در محیط وب (پیشرفته)» و نشست‌های علمی پژوهشی «نسبت آینده فضای مجازی با آینده انقلاب اسلامی» و «نقش علم اصول در تفسیر قرآن کریم» از جمله برنامه‌های معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در هفته پژوهش هستند.

حقانی یادآور شد: برخی برنامه‌های هفته پژوهش از جمله کرسی آزاداندیشی پوشش بانوان طلبه پیش از گرامیداشت هفته پژوهش برگزار شد، همچنین برخی برنامه‌ها در هفته آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه های دیگر هفته پژوهش جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، آیین بزرگداشت هفته پژوهش روز یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ با حضور اساتید و طلاب جامعه الزهرا(س) و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) با بیان این که در این مراسم، پنج کتاب پژوهشی منتشر شده از سوی انتشارات جامعه الزهرا(س)  رونمایی می‌شود، گفت: همچنین پژوهشگران ششمین جشنواره بانو امین مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برخی از برنامه ها قبل از هفته پژوهش برگزار شده و هفته آینده هم کرسی های علمی و پژوهشی برگزار می‌ شود؛ در بحث برنامه‌های کلان فعالیت‌های پژوهشی جامعه الزهرا(س) نیز بحث شناسایی ظرفیت ها، نیازسنجی و اقدامات در قالب طرح‌های پژوهشی و دوره‌های مختلف و خروجی‌های محصولات علمی است که در طول هفته پژوهش ارائه خواهد شد.

حقانی با تأکید بر این که نمایشگاه دائمی جامعه الزهرا(س) مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است، گفت: این نمایشگاه نیز تا پایان آذرماه به روی علاقه مندان باز خواهد بود.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد قرآن کریم استان بوشهر خبرگزاری شبستان شیراز قرآن مسابقات قرآنی مدیر جامعه الزهرا س جامعه الزهرا س قم جامعه الزهرا هفته پژوهش پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از برگزاری شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشور در این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: شش عنوان برنامه فرهنگی ویژه این هفته در منطقه ۳ برگزار خواهد شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم در منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته که با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه «شب شعر» به یاد شاعر بزرگ «کمال‌الدین اسماعیل» شاعر قرن هفتم است که با حضور شاعران برتر کشور همچون قاسم رفیعا، سعید بیابانکی و عباس احمدی، همچنین شاعران استانی همراه با اجرای مجری توانمند محمدرضا یزدان‌پرست در محل پارک مقبره کمال‌الدین برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمام شاعران و اهالی قلم شهر اصفهان و عموم شهروندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی افزود: این برنامه فرهنگی ادبی، روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در پارک کمال، جنب مقبره کمال برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در این منطقه با مشارکت و محوریت مردم محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه شاد و مفرح جشن «زنگ اصفهان» همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف جنبی به‌همراه معرفی اصفهان ویژه مدارس سطح منطقه با معرفی تاریخ آن در قالب آیتم‌های نمایشی و مسابقه از سوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.

ابوطالبی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته «عاشقانه‌های اصفهان» است که شامل کلیپ‌های کوتاهِ معرفی آثار تاریخی این منطقه و معرفی محلات قدیمی و تاریخی این کلان‌شهر به شهروندان و گردشگران است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های خانه مشروطیت، تورهای بازدید از خانه مشروطیت همراه با پخش فیلم و نمایشگاه ویژه بزرگ‌مردان تاریخ به عنوان دیگر برنامه‌های محلی منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته گفت: «نقش عشق» عنوان برنامه‌ای است با محوریت بازدید از مقبره خواجه نظام‌الملک همراه با آشنایی با بعضی هنرهای سنتی اصفهان که در تاریخ هشتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های پر مخاطب و اصلی این منطقه با عنوان «چهارباغ، جان اصفهان» افزود: این ویژه‌برنامه با مشارکت اداره‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق یک و سه شهرداری این کلان‌شهر و مدیریت چهارباغ در هفته فرهنگی اصفهان عصرها همراه با برنامه‌های متعدد، نمایش خیابانی، غرفه‌های فرهنگی، بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: معرفی بناهای تاریخی و معماری اصفهان، شخصیت‌های هنری و فرهنگی آن و استقبال از گردشگران و فرهنگ عامه این شهر کهن از محورهای برنامه‌های این هفته در محلات منطقه سه شهرداری این کلان‌شهر است.

کد خبر 747266

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان