Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ذوب آهن با تساوی به پایان رسید تا ادامه همکاری منصوریان با باشگاه اصفهانی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در ادامه رقابت‌های هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر, از ساعت 16 امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این بازی برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که این داور به مهران گلزاری از گل‌گهر و رضا رحیمی و مهران ملکی از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

به گزارش تسنیم در حالی که مدیران باشگاه ذوب آهن به علیرضا منصوریان به دلیل کسب نتایج ضعیف اولتیماتوم داده‌ بودند تا این تیم در 5 بازی پایانی نیم فصل نخست 10 امتیاز کسب کند, اما در پایان این مهلت امتیازات به دست آمده ذوب آهن به عدد 8 رسید و 2 امتیاز از حدنصابی که هیئت مدیره باشگاه در نظر گرفته بود کمتر است.

با این شرایط باید دید که مسئولان باشگاه ذوب آهن چه تصمیمی درباره ادامه همکاری با علیرضا منصوریان اتخاذ خواهند کرد.

سخنگوی ذوب‌آهن: اگر هواداران مشکل‌ساز باشند تمرینات پشت در‌های بسته برگزار می‌شود/ از منصوریان می‌خواهم به حواشی کار نداشته باشد

 

انتهای پیام/

R7878/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند