Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی دومین گروه از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال المپیک ایران جهت حضور در اردوی آذر ماه اعلام شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، بازیکنان حاضر در بازی‌های روز شنبه لیگ برتر در گروه دوم نفرات دعوت شده به تیم المپیک حضور دارند.

امید دره، امیرحسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی، مهدی نوراللهی، رضا جعفری، مهیار جباری و محمد شریفی (سایپا) حسین ساکی، رضا جبیره و جعفر سلمانی (صنعت نفت) معراج اسماعیلی و مهران درخشان مهر (ذوب‌آهن) مهدی قائدی و شاهین طاهر خانی (استقلال تهران) امیر روستایی (پرسپولیس) متین کریم‌زاده (پارس جنوبی جم) و حبیب فرعباسی (نفت مسجد سلیمان) نفراتی هستند که باید روز یکشنبه ٢٤ آذر ساعت ١٢ در هتل آکادمی فوتبال خود را به کادر فنی تیم امید معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم المپیک از امروز در تهران آغاز شده و شاگردان حمید استیلی روز ٢٩ آذر به منظور برگزاری اردوی آماده سازی و انجام دو بازی تدارکاتی راهی قطر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس