Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور رئیس شوراهای حل اختلاف کشور از نخستین پرونده تمام الکترونیک قضایی در شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش قدس آنلاین، در مراسمی با حضور رئیس شوراهای حل اختلاف کشور از نخستین پرونده تمام الکترونیک قضایی در شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی رونمایی شد. حجت الاسلام و المسلمین حکمت‌علی مظفری در این مراسم گفت: در لایحه جدید شوراهای حل اختلاف، رسالت شوراهای حل اختلاف برای صلح و سازش احیاء شده و اگر طرفین در این سازش به توافقاتی برسند این گزارش اصلاحی همانند احکام دادگاه‌ها معتبر و قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه اداره شوراهای حل اختلاف تبدیل به سازمان خواهد شد، افزود: وضعیت و نحوه فعالیت اعضای شوراهای حل اختلاف از دغدغه‌های اصلی ریاست قوه قضاییه و مرکز امور شوراهای حل اختلاف است و اعضا در همین سازمان جذب و مشغول به فعالیت خواهند شد. معاون رئیس کل دادگستری و رئیس اداره شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی نیز گفت: با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و پیرو سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه برای گسترش خدمات الکترونیک قضایی برای نخستین بار در کشور طرح تمام الکترونیک شدن پرونده‌های قضایی در شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی اجرایی شد. محمود رفسنجانی افزود: تمام الکترونیک شدن پرونده‌های قضایی علاوه بر صرفه اقتصادی در مصرف کاغذ موجب تسهیل امور اداری است و با کاهش خطاهای عمدی و غیر عمدی، ضریب امنیتی پرونده‌ها را افزایش خواهد داد و از اطاله دادرسی جلوگیری خواهد کرد. منبع: صداوسیما 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای حل اختلاف خراسان رضوی پرونده الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان