Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:32:15 GMT

خادمان اربعین حسینی در کرمانشاه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۸۶۹

خادمان اربعین حسینی در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی در استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران در ایام اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: استان کرمانشاه امسال میزبان 70 درصد از زائرینی بود که به کربلا مشرف شدند و این امر نشان دهنده قابلیت بالای این دیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه یکی از اتفاقات خوب امسال را بازگشایی مرز خسروی عنوان کرد و افزود: این استان از دیرباز دروازه عتبات عالیات بوده است و خدمتگزاری به زوار کربلا افتخار بزرگی برای مردم این استان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال دو محور اصلی برای بازگشایی مرز خسروی برای زیارت و همچنین بازگشایی برای اربعین را به طور جدی پیگیری کردیم که بدون شک خیر و برکتی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

مدیر ارشد استان تشکر ویژه ای از مقام معظم رهبری برای بازگشایی مرز خسروی داشت و افزود: در این خصوص گزارش سردار صفوی دستیار ویژه رهبر معظم انقلاب در بازگشایی این مرز بسیار راهگشا بود.

بازوند ادامه داد: نیروهای حشدالشعبی در ایام اربعین بسیار زحمت کشیدند و امنیت مسیر را فراهم کردند که با هماهنگی های سردار باقری این مهم فراهم شد.

وی همچنین از اعضای شورای تامین استان جهت برقراری امنیت تقدیر کرد و گفت: نیروهای مسلح و همچنین نیروی انتظامی نیز در این خصوص زحمات زیادی را متحمل شدند و خدمات شایسته ای را ارائه دادند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی بسیاری از مسائل و مشکلات منطقه را حل و فصل کرد و زحمات بسیاری را در این راستا کشیدند.

مدیر ارشد استان در پایان از خدمات شبانه روزی رسانه ها در ایام اربعین تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4797648

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند استاندارکرمانشاه اربعین حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه

طبق گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی رسما از بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه برای ورود کمک‌های بشر دوستانه به این منطقه خبر داد.

از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲) برای اولین بار است که این گذرگاه بازگشایی می‌شود.

این در حالی است که رسانه‌ها ساعاتی پیش گزارش داده بودند که بامداد امروز (چهارشنبه) ۲ کاروان کمک‌های بشردوستانه اردن که حامل مواد غذایی، آرد و دیگر اقلام خوراکی بود در مسیر حرکت به سمت گذرگاه‌های «بیت حانون» و «کرم ابو سالم» مورد حمله شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفتند. آنها تعدادی از بسته‌های خوراکی را به خیابان‌ها پرتاب و خسارت‌های زیادی به آن وارد کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی