Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@02:30:14 GMT

وعده کاهش قیمت گوجه فرنگی از فردا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۱۵۹

وعده کاهش قیمت گوجه فرنگی از فردا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره آخرین وضعیت قیمت گوجه فرنگی اظهار کرد: گوجه فرنگی انباری در عمده فروشی‌ها بین ۳ تا ۵ هزار تومان و گوجه فرنگی بوته رس بین ۵ تا ۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی افزود: سه نوع گوجه فرنگی در بازار عرضه می‌شود که دو نوع گوجه فرنگی انباری و بوته رس تعیین قیمت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه نوسان قیمت قابل توجهی بین عمده فروشی و خرده فروشی‌ها وجود دارد گفت: نوسان قیمت قابل توجه بین عمده فروشی‌ها و خرده فروشی‌ها به دلیل مقاومت خرد فروشی‌ها برای کاهش قیمت است.

کارگر با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی فردا تعیین می‌شود، اظهار کرد: با تعیین قیمت جدید و اعلام رسمی آن خرده فروشی‌ها باید قیمت‌ها را کاهش دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: با اعلام قیمت گوجه فرنگی از فردا روند قیمت این محصول در خرده فروشی‌ها کاهشی می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوجه فرنگی قیمت گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اعلام اینکه با توجه به برداشت فراوان سیب‌زمینی، پیاز و گوجه فرنگی نیاز سفره خانوارهای ایرانی تأمین است، در جلسه مدیریت و مصرف محصولات صیفی و سبزی عنوان کرد: تولید سالانه ۱۳ تا ۱۴ میلیون تن سیب‌زمینی، پیاز و گوجه فرنگی و ظرفیت مازاد ۵ میلیون تنی، صرفاً برای صادرات از افتخارات فعالان این بخش است.

وی با اشاره به رکورد بی‌سابقه تولید ۲۰۰ تن گوجه‌فرنگی در هکتار در فضای آزاد در ارومیه، گفت: کشاورزان ما در جیرفت نیز به راحتی بین ۸۰ تا ۹۰ تن در هکتار پیاز تولید می‌کنند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت هدفمند بودن صادرات سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی افزود: وجود سردخانه و صنایع بسته‌بندی مناسب و مجهز در استان‌ها، از ضروریات تأمین به موقع نیاز بازار مصرف خانوارها و صنایع فرآوری و صادراتی است.

در این جلسه که به صورت وبیناری برگزار شد، مدیران استانی آمار کشت و ذخیره‌سازی صیفی و سبزی را در استان‌های مختلف اعلام کردند.

کد خبر 6098145

دیگر خبرها

  • افرادی که آلرژی بهاری دارند چه غذاهایی بخورند؟
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • کاهش آلرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش آلفرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی