Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:38:56 GMT

چشمی: هر کاری که می‌کنند فقط سریع‌تر لطفا!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۳۲۴

چشمی: هر کاری که می‌کنند فقط سریع‌تر لطفا!

بازیکن تیم فوتبال استقلال خواستار این است که هرچه زودتر تکلیف این تیم و بحث آمدن و نیامدن استراماچونی مشخص شود.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: هر اتفاقی قرار است بیفتد سریع‌تر معلوم کنند تا ما بدانیم و تیم بلاتکلیف نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط شنیدم استراماچونی قبل از بازی یک مصاحبه کرده است. نه موضوع را می‌دانم نه می‌دانم چه شده است. هر چیزی هست فکر می‌کنم روندش زیادی طولانی شده است. اگر بنا به برگشت و پول دادن است یا اگر نیست باید سریع‌تر مشخص شود.

او ادامه داد:‌ هفته پیش راجع به بازی با پیکان صحبت کردیم. من و همه بازیکنان فکر می‌کنیم این روند در حال طولانی شدن است. اگر بنا به هر کاری است، ان‌شاءالله سریع‌تر تصمیم‌گیری شود. ان‌شاءالله هر کسی که می‌آید، هر کسی که می‌خواهد پول بدهد، هر طوری که می‌خواهند پول بدهند فقط سریع‌تر لطفا این کار را کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!