Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با جنجال بر سر اظهارات ترامپ در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین، دستیاران ارشد رئیس‌جمهور آمریکا دسترسی به محتوای مکالمات خارجی ترامپ را به شدت محدود کرده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه «سی‌ان‌ان» روز شنبه به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید نوشته است که دستیاران ارشد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور دسترسی اعضای دولت آمریکا به محتوای مکالمات وی با مقام‌های خارجی را به شدت محدود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: بندهای طرح استیضاح ترامپ منتشر شد روز بد ترامپ؛ استهزا در لندن، استیضاح در واشنگتن ترامپ برای تبرئه شدن از «اوکراین‌گیت»، «جولیانی» را هم قربانی کرد

این تصمیم چند ماه پس از آن اتخاذ می‌شود که درز خواسته ترامپ از «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین برای کمک به بدنام کردن «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده آمریکا، به جنجالی بزرگ تبدیل شد و تحقیقات استیضاح او را کلید زد.

بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، بر اساس قواعد جدید، اکنون تنها شماری از مقام‌های ارشد دولت می‌توانند به مکالمات ترامپ با مقام‌های کشورهای دیگر گوش دهند و دسترسی برخی مقام‌هایی که پیش از این برای یادداشت برداشتن از مکالمات اجازه گوش دادن به گفت‌وگوهای ترامپ را داشتند، قطع شده است.

علاوه بر این، توزیع متن مکالمات ترامپ با مقام‌های خارجی هم به حلقه بسیار کوچکی از اعضای کاخ سفید محدود شده است.

یک مقام کاخ سفید در این مورد به سی‌ان‌ان گفته است: «دیگر کسی اجازه [حضور] در مکالمات را ندارد. حالا که اسب از انبار قله فرار کرده، رسما در را بسته‌اند.»

«الکساندر ویندمن» مسئول پرونده اوکراین در شورای امنیت ملی که با وجود مخالفت کاخ سفید با تحقیقات استیضاح همکاری کرد و در جلسه استماع علیه ترامپ شهادت داد، از جمله مقام‌هایی است که دسترسی‌اش به مکالمات ترامپ قطع شده است. از این رو، قواعد جدید کاخ سفید، به «قواعد ویندمن» معروف شده است. 

این اولین بار نیست که میزان دسترسی به مکالمات ترامپ محدود می‌شود. پیش از این در سال ۲۰۱۷ هم وقتی که درز اظهارات خلاف عرف ترامپ با سران مکزیک و استرالیا جنجال به پا کرد، «اچ. آر. مک‌مستر» مشاور وقت امنیت ملی آمریکا دسترسی به محتوای مکالمات ترامپ را محدودتر کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین کاخ سفید واشنگتن ترامپ رئیس جمهور آمریکا ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین دونالد ترامپ امریکا استرالیا اوکراین مشرق دولت رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو