Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شاتا، رضا رحمانی در جلسه ای در خصوص مشکلات خودروسازان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مشکلات ارزی خودروسازان در مقطعی حل شد و با پیگیری‌های مجموعه وزارت صمت بانک‌ها نیز همکاری می کنند، اما باید در تصمیم گیری‌ها اولویت‌ها را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه به مشکلات حوزه صنعت آگاه هستیم، تصریح کرد: تأمین نقدینگی مهمترین مساله حوزه صنعت است و اتفاقاً یکی از برنامه های محوری هفت گانه امسال ما تأمین مالی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی صنعت خودرو را صنعتی پیشران نامیدند، اضافه کرد: وزارتخانه با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی مطالعات و پژوهش‌های مختلفی را در حوزه تامین مالی صنعت انجام داده است.



تامین نقدینگی خودروسازان از محل تسهیلات بانکی بهترین شیوه است
رحمانی با تأکید بر اینکه باید منابع مالی جدید به خودروسازان تزریق بشود، گفت: راه‌های متفاوت تامین مالی را بررسی کرده ایم و در شرایط کنونی تامین نقدینگی از محل تسهیلات بانکی بهترین شیوه است.وی با بیان اینکه در حوزه خودرو اصلاحات کلان آغاز شده است، گفت: از واگذاری‌ها حمایت می کنیم.

برای واگذاری سهام و اموال غیرتولیدی خودروسازان آمادگی کامل وجود دارد
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در خودروسازی ها فقط تک بعدی به بحث نقدینگی نپرداختیم، اضافه کرد: برای واگذاری سهام و اموال غیر تولیدی خودروسازان آمادگی کامل وجود دارد و تمام زمینه‌ها نیز آماده شده است.
رحمانی در پایان با تأکید بر اینکه هیچ علاقه و انگیزه ای برای سهامداری در حوزه خوودروسازان وجود ندارد، گفت: دشمنان ما برای آسیب رساندن به صنعت خودرو برنامه ریزی کرده اند.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1331172

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری صنعتی خودرو رضا رحمانی باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ عراق ایران و آمریکا بوریس جانسون انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست بررسی عملکرد معاونت حقوقی و وصول مطالبات، که با حضور معاون، روسای ادارات و کارکنان این معاونت برگزار شد، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشان‌دهنده پیاده‌سازی درست ساختارها در بخش حقوقی، تقویت بدنه کارشناسی و مدیریتی این حوزه و همت جهادی کارکنان در تحقق اهداف دانست.

سرپرست بانک دی در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات گفت: حوزه حقوقی بانک یکی از فعال‌ترین حوزه‌ها در سال گذشته بود که نتیجه فعالیت‌های همکاران این معاونت در شاخص‌های عملیاتی بانک مشهود است.

قیطاسی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در سطوح مختلف، از بانک دی گفت: با حمایت‌های این عزیزان و برنامه‌ریزی و اهتمام جدی مدیران بانک، در سال گذشته علاوه بر رشد مناسب منابع در نظام بانکی، در واگذاری املاک مازاد، به‌ویژه املاک بزرگ مقیاس و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی و وصول مطالبات غیرجاری عملکرد مناسبی رقم خورد.

سرپرست بانک دی در پایان تأکید کرد: در پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی باید از تمام ظرفیت‌های موجود و پتانسیل رؤسای شعب و مشاوران حقوقی استفاده کرد.

در ابتدای این نشست اسماعیل عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد بانک از اقدامات حوزه حقوقی به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: توجه ویژه مدیریت ارشد بانک به امور حقوقی و وصول مطالبات حاکی از اهمیت استراتژیک این حوزه در تحقق اهداف بانک است.

 وی افزود: در دو سال گذشته با یک برنامه منسجم و مستمر در حوزه‌های مختلف معاونت حقوقی و وصول مطالبات و تلاش همکاران این حوزه شاهد رشد و بهبود مناسبی در وصول مطالبات، پیگیری پرونده‌های دعاوی و حقوقی، برگزاری مزایده‌ها و بهبود تصویر برند بانک نزد مراجع بالادستی بودیم.

در ادامه این نشست مدیر امور وصول مطالبات و املاک تملیکی و رؤسای ادارت ذیل معاونت حقوقی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

همچنین مدیر امور بازرسی، طرح و برنامه، بین‌الملل و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف بانک پرداختند.

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است